Τρίτη 18 Φεβρουαρίου 2014

Η Αντωνία Μαμουρίδου για το "Ξεπεσμένοι Άγγελοι"

Αναρτήθηκε από Γιώτα Παπαδημακοπούλου στις 10:59 π.μ.
Η Αντωνία Μαμουρίδου, διάβασε το "Ξεπεσμένοι Άγγελοι" και έγραψε στο Goodreads:


"Εξαιρετικό βιβλίο που μου προκάλεσε μια πληθώρα αντικρουόμενων αλλά εξίσου δυνατών συναισθημάτων. Ένα βιβλίο που δεν ξεχνιέται εύκολα...

Το ότι μου δόθηκε η ευκαιρία να μιλήσω προσωπικά με την συγγραφέα Γιώτα Παπαδημακοπούλου, έστω και ηλεκτρονικά, με τιμάει και με χαροποιεί αφάνταστα και μπορώ να πω ότι όταν ξεκίνησα να διαβάζω αυτό το βιβλίο ήμουν κάπως θετικά -εννοείται- προκατειλημμένη απέναντί του και δεν με απογοήτευσε ούτε στιγμή.
Για αυτούς που έχουν ήδη διαβάσει το βιβλίο και γνωρίζουν τα τεκταινόμενα, ειδικά όσο η πλοκή προχωράει προς το τέλος της, πιστεύω θα μπορούν να καταλάβουν πόσο υπέροχος και αιώνιος χαρακτήρας είναι ο Άγγελος και πόσο δυνατή πολεμίστρια είναι η Αγγελική. Για μένα η πορεία που ακολούθησε η συγγραφέας ήταν ιδανική, οι άνθρωποι αυτοί ήταν άνθρωποι καθημερινοί, της διπλανής πόρτας, με τους δικούς τους δαίμονες και τα δικά τους πάθη να αντιμετωπίσουν και η γραφή της Γιώτας με έκανε να "νιώσω" την Αγγελική και τον Άγγελο ως τα βάθη της ψυχής μου, να καταλάβω και να δικαιολογήσω την κάθε πράξη τους, έχοντας παράλληλα συναίσθηση του γιατί έπραξαν όπως έπραξαν σε κάθε στιγμή της πορείας τους. Μου άρεσε ιδιαίτερα, επίσης, το γεγονός ότι το βιβλίο εξελίχθηκε στο πέρασμα μερικών χρόνων γιατί με έκανε να πιστέψω ότι πραγματικά κάτι τέτοιο θα μπορούε να συμβεί σε εμένα, στον οποιοδήποτε, η ιστορία της Γιώτας θα μπορούσε να διαδραματιστεί στα πλαίσια οποιασδήποτε οικογένειας. Και αυτή ακριβώς είναι η μαγεία αυτού του βιβλίου. Το πόσο πιστευτή και αληθινή είναι η ιστορία. Μας διδάσκει το ότι η κάθαρση μπορεί να έρθει μόνο μετά από μάχη με τις σκιές μας και μετά από αποδοχή όλων των πλευρών του εαυτού μας, τόσο των δειλών όσο και των δυναμικών. Οι δύο υπέροχοι πρωταγωνιστές με έκαναν να νιώσω αγάπη, πόνο, ελπίδα, απογοήτευση, νοσταλγία, μα πάνω από όλα επίγνωση για το τι πραγματικά σημαίνει να είσαι άνθρωπος, τόσο τρωτός όσο και πολυεπίπεδος.
5 από 5 αστέρια για αυτό το αριστούργημα. Η γραφή της Γιώτας είναι απλή, ξεκούραστη, αλλά και με ένα βάθος που είμαι σίγουρη ότι δίνει ακριβώς στους αναγνώστες το, κάθε φορά, επιδιωκόμενο συναίσθημα. Ένα βιβλίο που το λάτρεψα με όλη μου την ψυχή και θα επιθυμούσα πάρα πολύ να το δω και σε ταινία κάποια μέρα. Ευχαριστώ την συγγραφέα για το δώρο της γραφής της και ανυπομονώ να διαβάσω το επόμενο, αλλά και όσα άλλα βιβλία της εκθοδούν. Το συνιστώ ανεπιφύλακτα σε ενήλικο -κύριως- κοινό που διακατέχεται από πάθος για μοναδικές ιστορίες αγάπης. Αν σας αρέσουν οι τραγικοί ήρωες, τότε οι (πραγματικά) "Ξεπεσμένοι Άγγελοι" είναι ένα βιβλίο που θα διασφαλίσει μια σίγουρη και αναντικατάστατη θέση στην καρδιά σας."

Αντωνία μου, δεν ξέρω πως να σ' ευχαριστήσω για όλα τα καλά σου λόγια και για το υπέροχο αυτό κείμενο που έγραψες για τους "Αγγέλους" μου. Με συγκίνησες βαθύτατα και με έκανες πολύ χαρούμενη και ειλικρινά χαίρομαι πάρα πολύ που σε έκανε να αισθανθείς όλα όσα περιγράφεις. Τα λόγια μου, είναι σίγουρα πολύ φτωχά για να μπορέσω να σου πω όλα όσα σκέφτομαι και νιώθω αυτή τη στιγμή, γι' αυτό και δεν θα προσπαθήσω να το κάνω... θα είναι μάλλον μάταιο. Σ' ευχαριστώ... απλά... με όλη μου την καρδιά!

1 σχόλια on "Η Αντωνία Μαμουρίδου για το "Ξεπεσμένοι Άγγελοι""

Χρύσα είπε...

Πάρα πολύ ωραίο και εμπεριστατωμένο κείμενο που δεν δείχνει μόνο τον ενθουσιασμό της Αντωνίας αλλά και το ότι βίωσε την ιστορία και ένιωσε όσα υποθέτω ήθελες να νιώσουν οι αναγνώστες σου!!!Σου εύχομαι να το πετυχαίνεις πάντα αυτό και να έχεις πάνατ επιτυχίες.

Δημοσίευση σχολίου

 

Giota's Diaries Copyright © 2009 Paper Girl is Designed by Ipietoon Sponsored by Online Business Journal