Τρίτη 4 Φεβρουαρίου 2014

"Unpaixtable" βραβειάκι από το Χριστινάκι

Αναρτήθηκε από Γιώτα Παπαδημακοπούλου στις 7:23 μ.μ.

Το ξέρω... είμαι τραγική και απαράδεκτη και το Χριστινάκι, μου έχει δώσει το βραβείο του "Πιο Άπαιχτου Blogger" εδώ και πάρα πολύ καιρό, όμως μόλις τώρα κατάφερα να ξεκλέψω λίγο χρόνο. Λοιπόν... οι κανόνες του παιχνιδιού είναι οι ακόλουθοι, άσχετα από το ότι δεν με βλέπω να τους τηρώ στον απόλυτο βαθμό:

- Στην αρχή της ανάρτησης σου πες μας από ποιον έλαβες το βραβείο και βάλε σύνδεσμο προς το blog του!
- Επ! μην βαριέσαι! Απάντησε σε όλες τις ερωτήσεις...
- Οι έξι ερωτήσεις είναι πάντοτε ίδιες, ενώ η έβδομη συντάσσεται από τον unpaixtable και απευθύνεται στους επόμενους.
- Πρότεινε πέντε άτομα για να λάβουν το βραβείο και βάλε σύνδεσμο προς τα ιστολόγιά τους.
- Στο τέλος του post απηύθυνε την πιο unpaixtable ερώτηση σου... στους bloggers που προτείνεις! 
- Και μην ξεχνάς κάτω από την εικόνα με το σήμα του βραβείου βάλε link που οδηγεί στην ανάρτηση (http://www.all4blogs.gr/arthra/unpaixtable-blogger-award). Όταν το κάνεις... give a shout to all4blogs διότι θα σε προσθέσει στην λίστα με τους συμμετέχοντες.

1. Intro (Όνομα, Τοποθεσία, Ζώδιο, Blog Platform).

Με λένε Γιώτα... Γιώτα Παπαδημακοπούλου (σαν άλλος James κι εγώ... ναι καλέ, τον Bond λέω). Μένω μόνιμα στην Αθήνα και πιο συγκεκριμένα, στην Κυψέλη. Είμαι Αιγόκερως και για bonus, μάθετε ότι έχω κι ωροσκόπο Παρθένο -όχι πως νοιάζεται κανείς- και χρησιμοποιώ... τον blogger φυσικά.

2. Ποιο είναι το moto του Blog σου; Αν δεν έχεις σκέψου ένα τώρα!

Το blog μου δεν έχει moto. Δεν ξέρω καν αν θα μπορούσε να έχει. Αυτό πάντως που εγώ έχω ως προσωπικό moto είναι:
- "Κάνε την κάθε μέρα σου ν' αξίζει".
- "Alis grave nil"... "Τίποτα δεν είναι βαρύ για όσους έχουν φτερά".

3. Αν το blogging ήταν παιδικό παιχνίδι, ποιο θα ήταν και γιατί;

"Ναυμαχία" και αυτό γιατί, τώρα τελευταία ειδικά, θυμίζει πολύ πεδίο μάχης, άλλες φορές με την καλή και άλλες με την κακή έννοια.

4. Όταν γίνω διάσημος blogger θα... 

Δεν καταλαβαίνω το point της ερώτησης... είμαι φίρμα και μάλιστα μεγάλη. Χα, χα, χα... Πέραν της πλάκας, πιστεύω πως είμαι αρκετά γνωστή blogger και πέραν του ότι με έχει βοηθήσει πολύ στο να κάνω το χόμπι μου επάγγελμα, δε νομίζω πως θα έκανα και κάτι το τραγικό ή μεγαλεπήβολο.

5. Κάνε φίρμα την λιγότερο δημοφιλή ανάρτηση σου.

Βαριέμαι μέχρι και να σκεφτώ να το κοιτάξω... έχω 1200 και πλέον αναρτήσεις... που να κάθομαι να ψάχνω... Πιθανολογώ ότι θα αφορά κανένα b-movie που δεν το είδα ούτε αυτός που το σκηνοθέτησε. Εκτός κι αν το ότι το έκραξα το έκανε φίρμα.

6. Ποια κατηγορία ιστολογίων, θα ήθελες να αφανίσεις από την blog-όσφαιρα και γιατί; 

Θα συμφωνήσω με το Χριστινάκι και θα πω τους ιστότοπους παιδικής πορνογραφίας. Δεν έχει να κάνει με το ότι έχω παιδί κι εγώ η ίδια. Έχει να κάνει με το ότι είναι άρρωστο και αυτοί οι άνθρωποι πρέπει να ανασκολοπιστούν προς παραδειγματισμό και μόνο. Αυτά...

7. Αν αύριο ξυπνήσετε και διαπιστώσετε ότι για μια ήμερα η ψυχή σας θα ζήσει σε ένα σώμα αντίθετου φύλου, ποια πράγματα θα επιλέγατε να βιώσετε; (η ερώτηση της Χριστίνας).

Το sex!!! Απλά τα πράγματα... και για να είμαι απολύτως ειλικρινής, και αφού θα ήταν μόνο για μια μέρα, θα δοκίμαζα και το ετεροφυλοφιλικό και το ομοφυλοφιλικό sex. Ok... ξέρω πως μπορεί να ακούγεται totally weird, αλλά πιο weird απ' όσο είμαι εγώ, πεθαίνεις. 

Ευχαριστώ το Χριστινάκι για ακόμα μια φορά που μου έκανε την τιμή και με τη σειρά μου, δεν θα κάνω πάσα σε κανέναν και ο λόγος είναι απλός... Το έχουν πάρει όλοι, τώρα που θυμήθηκα να "παίξω".

4 σχόλια on ""Unpaixtable" βραβειάκι από το Χριστινάκι"

Χρύσα είπε...

ΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑ!!!!Καλά.................ειδικά με την τελευταία σου απάντηση έχω πεθάνει!!!!

Giorgos είπε...

Ok....de nomizw pws to teleutaio tha to paradexotan eukola kapoios.

Γιώτα Παπαδημακοπούλου on 15 Φεβρουαρίου 2014 στις 7:19 μ.μ. είπε...

@ Γιατί βρε Χρύσα μου; Απλά, ήμουν ειλικρινής! :P
Χα, χα, χα...

Γιώτα Παπαδημακοπούλου on 15 Φεβρουαρίου 2014 στις 7:20 μ.μ. είπε...

@ Γιώργο, όπως είπα και στη Χρύσα από πάνω, είμαι ειλικρινής, και με τον εαυτό μου και με τους άλλους. Είπα το πρώτο πράγμα που σκέφτηκα! Χα, χα, χα...

Δημοσίευση σχολίου

 

Giota's Diaries Copyright © 2009 Paper Girl is Designed by Ipietoon Sponsored by Online Business Journal