Σάββατο 15 Φεβρουαρίου 2014

Η Βάσω Μανωλούλη για το "Μη με ξεχάσεις"

Αναρτήθηκε από Γιώτα Παπαδημακοπούλου στις 11:14 π.μ.
Η Βάσω Μανωλούλη, διάβασε το "Μη με ξεχάσεις" και έγραψε στο Bella & Edward Forum:


"Το ότι συμπαθώ ιδιαίτερα την Γιώτα είναι γεγονός. Ωστόσο η άποψη μου είναι απολύτως αντικειμενική και όσοι με γνωρίζετε ξέρετε ότι ποτέ δεν γράφω-λέω πράγματα που δεν τα πιστεύω.
Παρόλο που διαβάζω ελληνική σύγχρονη λογοτεχνία λίγα είναι τα βιβλία που πραγματικά θα μου αρέσουν,θα με ταξιδέψουν και θα με παρασύρουν μέσα στις σελίδες τους.
Η Γιώτα όμως με αυτό το ξεχωριστό μυθιστόρημα το κατάφερε!!

H Γιώτα συστήθηκε σε όλους μας μέσα από τις καταπληκτικές κριτικές της στο blog της και αργότερα μέσω του βιβλίου Ξεπεσμενοι Αγγελοι.

Πριν λίγο καιρό, κυκλοφόρησε το δεύτερό της βιβλίο με τίτλο,"Με με ξεχάσεις το οποίο, είναι πολύ διαφορετικό από ότι έχουμε συνηθίσει,γιατί αυτή τη φορά, επιχειρεί να προσεγγίσει την ιστορία από την οπτική μεριά του αγοριού.

Η γραφή της είναι απλά υπέροχη και καταφέρνει να μας παρασύρει στον πυρήνα της ιστορίας από τις πρώτες κι όλα σελίδες.Σε αυτό το σημείο δεν θα παραλείψω να αναφερθώ για την εξελικτική πορεία της γραφής της σε σχέση με το πρώτο της βιβλίο. Αυτό που μου άρεσε πάντα στα γραπτά της Γιώτα είναι το γεγονός ότι έχει έναν πολύ όμορφο τρόπο να αποτυπώνει τις λέξεις στα κείμενα της. Η γραφή της φανερώνει έναν άνθρωπο με ευχέρεια στο γραπτό λόγο.

Βασικός πρωταγωνιστής της ιστορίας είναι ο Αντρέας. Ο οποίος καλείται κάποια στιγμή να αντιμετωπίσει τους φόβους του, τον ίδιο του τον εαυτό.

Ας τα πάρουμε όμως από την αρχή... Ο Αντρέας και η Αλεξάνδρα γνωρίζονται σε πολύ μικρή ηλικία. Ανάμεσα τους καταφέρνει να γεννηθεί ένας ιδιαίτερος δεσμός και να σφυρηλατηθεί μια σπάνια φιλία. Καθώς τα χρόνια περνούν ο δεσμός αυτός αντί να μειωθεί ενισχύεται. Αρχίζουν όμως να αναπτύσσονται και άλλα βαθύτερα συναισθήματα τα οποία λόγο ηλικίας δεν είναι σε θέση να τα κατανοήσουν.

Όταν ο Αντρέας αρχίζει να συνειδητοποιεί ότι η Αλεξάνδρα είναι για αυτόν κάτι περισσότερο από μια φίλη, τα ερωτηματικά και οι αμφιβολίες τον εγκλωβίζουν σε ένα αδιέξοδο από το οποίο δεν μπορεί να διαφύγει.

Θα πρέπει να ρισκάρει πολλά και ο φόβος της τυχόν απόρριψης τον κάνουν να διστάζει να εκφράσει τον ερωτά του.Κάπου εκεί αρχίζει να κάνει το ένα λάθος μετά το άλλο. Χάνει τις ευκαιρίες μέσα από τα χέρια του και εμείς αρχίζουμε να αμφιβάλουμε αν θα καταφέρει να βρει την δύναμη να διεκδικήσει τα θέλω του πριν να είναι πολύ αργά.

Η Αλεξάνδρα από την μεριά της δεν διευκολύνει ιδιαίτερα την κατάσταση κάνοντας μας να σκεφτούμε ότι οι γυναίκες είμαστε όντως λίγο πολύπλοκα όντα.

Φτάνει όμως η στιγμή που ο Αντρέας θα πρέπει να παλέψει. Να πάρει την κατάσταση στα χέρια του, να ξεδιπλώσει τα συναισθήματα του και να παλέψει για αυτήν που αγαπά. Δεν θα πω περισσότερα για να μην σας χαλάσω το σασπένς της ανάγνωσης.

Το "Μη με ξεχάσεις" είναι ένα από τα πιο γλυκά βιβλία που έχω διαβάσει! Σου δημιουργεί ποικίλα συναισθήματα... σε κάνει να γελάς, σε κάνει όμως και να σκέφτεσαι διάφορα θέματα.

Η Γιώτα κατάφερε να μας αποδείξει ότι το χιούμορ μπορεί να χωρέσει παντού και πως αν θέλουμε τα πράγματα να είναι διαφορετικά δεν έχουμε παρά να το προσπαθούμε!!"

Βάσω μου, σ' ευχαριστώ πάρα πολύ για τα καλά σου λόγια, τόσο όσον αφορά εμένα την ίδια, όσο και το έργο μου σε όλες του τις διαστάσεις. Το ότι η συμπάθεια είναι αμοιβαία, είναι κάτι που νομίζω πως δεν χρειάζεται να το πω... το έχω δηλώσει πολλές φορές, έστω κι αν εσύ δεν το ξέρεις! Χαίρομαι πάρα πολύ που παρατήρησες πως υπήρχε διαφορά στον τρόπο που γράφω γιατί σκοπός μου ως δημιουργός είναι, όσο μπορώ, να εξελίσσομαι και να γίνομαι καλύτερη. Σ' ευχαριστώ πάρα πολύ που για μια ακόμη φορά μου έκανες την τιμή να διαβάσεις ένα πνευματικό μου "παιδί", που μπήκες στη διαδικασία να το σχολιάσεις και μάλιστα με τόσο όμορφα λόγια, αλλά και που μοιράστηκες τις σκέψεις σου μαζί μας. Με κάνει πολύ ευτυχισμένη το γεγονός πως το βιβλίο μου κατάφερε να σου προκαλέσει, όλα εκείνα στα οποία στόχευα και που τελικά, ήταν ένα ευχάριστο ανάγνωσμα για σένα. Ελπίζω στο μέλλον να συνεχίσω να γράφω ιστορίες που θα μπορείς να τις αγαπήσεις, και γιατί όχι, ακόμα περισσότερο από τις υπάρχουσες.

4 σχόλια on "Η Βάσω Μανωλούλη για το "Μη με ξεχάσεις""

Vaso Manolouli είπε...

Εγώ σε ευχαριστώ για το υπέροχο ταξίδι που με έκανες να ζήσω μέσα από το βιβλίο σου! Το λάτρεψα από την αρχή μέχρι το τέλος!

Χρύσα είπε...

Άλλη μία άκρως αναλυτική χορταστική και απολαυστική κριτική που περιγράφει το βιβλίο σου όπως του αξίζει!!!Αγαπάμε Ανδρέα!!!

Γιώτα Παπαδημακοπούλου on 21 Φεβρουαρίου 2014 στις 7:31 μ.μ. είπε...

@ Βάσω μου σ' ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια για μια ακόμα φορά, μα πάνω απ' όλα σ' ευχαριστώ που αγάπησες το βιβλίο μου και μπήκες στον κόπο να γράψεις τόσο όμορφα λόγια γι' αυτό! Μακάρι στο μέλλον να καταφέρω να σε κάνω να νιώσεις το ίδιο ξανά!

Γιώτα Παπαδημακοπούλου on 21 Φεβρουαρίου 2014 στις 7:32 μ.μ. είπε...

@ Χρύσα συμφωνώ απόλυτα μαζί σου, ως προς το απολαυστική και χορταστική, μη μας πάρουν και για ψώνια! :P
Τι; Μόνο τον Ανδρέα αγαπάς; Εμένα όχι πια; Χα, χα, χα...

Δημοσίευση σχολίου

 

Giota's Diaries Copyright © 2009 Paper Girl is Designed by Ipietoon Sponsored by Online Business Journal