Δευτέρα 10 Φεβρουαρίου 2014

Blog Awards 2013... Από εμάς για... εμάς...

Αναρτήθηκε από Γιώτα Παπαδημακοπούλου στις 8:17 μ.μ.

Λοιπόν... είμαι απαράδεκτη, για ακόμα μία φορά, αλλά οι επαγγελματικές μου υποχρεώσεις -και όχι μόνο- δεν μου άφησαν καθόλου ελεύθερο χρόνο ώστε να μπορέσω να απαντήσω στα Blog Awards 2013, όπου αρκετοί φίλοι bloggers με τίμησαν με την ψήφο τους. Ωστόσο, επειδή δεν είμαι αρκετά γομάρα ώστε να τους αγνοήσω, έστω κι αν η διαδικασία έχει λήξει, επανέρχομαι στο θέμα για να απαντήσω στις ερωτήσεις τους, να τους αναφέρω, αλλά κυρίως, να τους ευχαριστήσω. Πάμε λοιπόν...

11 πράγματα για μένα (τα οποία μπορεί ήδη να γνωρίζετε, αλλά δεν έχει σημασία):

1. Γενικά, δεν παρακολουθώ τηλεόραση, αλλά κάποια βράδια που θέλω να χαλαρώσω -πολύ μεταμεσονύχτιες ώρες συνήθως- χαζεύω ηλίθια reality στο MTV ή ακόμα πιο ηλίθιες σειρές στο Nickelodeon.

2. Χρειάζομαι βιβλιοθήκες... συνεχώς! Δεν προλαβαίνω να αγοράσω μια καινούργια και σε 2 μήνες, δεν έχω και πάλι χώρο για να τοποθετήσω τα βιβλία μου. Επίσης, ο άντρας μου, με απειλεί πως αν συνεχίσω με αυτό το ρυθμό θα με σκοτώσει, οπότε, αν μου συμβεί κάτι, ξέρετε ποιος θα είναι ο ένοχος.

3. Λατρεύω τα anime και τα manga -ναι, το ξέρω ότι το λέω συνέχεια, αλλά δεν με νοιάζει-, όχι μόνο να τα παρακολουθώ σαν μανιακή, αλλά να τα συλλέγω, ακόμα κι αν αυτό σημαίνει αποπληξία για το πορτοφόλι μου.

4. Δεν μου αρέσει το clubbing... για την ακρίβεια, η ιδέα και μόνο να στέκομαι σε έναν χώρο που τα ντεσιμπέλ μπορούν να σε σκοτώσουν, όρθια, με ένα ποτό στο χέρι σαν την ηλίθια, αποφεύγοντας ανώμαλους που προσπαθούν να μου πιάσουν τον κώλο, συγνώμη κιόλας, αλλά δεν μου προκαλεί καμία ευχαρίστηση.

5. Γενικά, είμαι άνθρωπος που κρατάω τους τύπους και ακολουθώ τους κανόνες καλής κοινωνικής συμπεριφοράς αν δεν μπορώ να το αποφύγω, ωστόσο, αν κάποιον δεν τον συμπαθήσω με την πρώτη μας γνωριμία, δεν αλλάζει η γνώμη μου γι' αυτόν... ποτέ. Είμαι της πρώτης εντύπωσης, θα καταστήσω ξεκάθαρο ότι δεν χωνεύω κάποιον και δεν θα του το παίξω δήθεν, αλλά παρ' όλα αυτά, αν υπάρξει ανάγκη να συνυπάρξω μαζί του για κάποια ώρα, δεν θα γίνω ποτέ αγενής.

6. Είμαι απίστευτα νευρική... απίστευτα, όμως! Παρ' όλα ταύτα και κατά έναν μυστήριο τρόπο, έχω την ικανότητα -στην ηλικία που πλέον βρίσκομαι- να φιλτράρω αυτό που θέλω να πω, έτσι ώστε να μην ξεπεράσω τα όρια και την διαχωριστική εκείνη γραμμή που μπορεί να με οδηγήσει σε μια έκρηξη, με απρόσμενες αντιδράσεις ή και συνέπειες.

7. Κοιμάμαι το πολύ 5 ώρες την ημέρα! Και όχι, δεν είναι ότι δεν μου αρέσει ο ύπνος, ακριβώς το αντίθετο. Απλά, οι υποχρεώσεις μου είναι πλέον τόσες πολλές που αν κοιμηθώ περισσότερες ώρες, ξέρω πως δεν θα προλάβω όλα όσα πρέπει να κάνω μέσα σε μια μέρα και αυτό είναι κάτι που δεν επιτρέπω ποτέ στον εαυτό μου, αφού δεν μου αρέσει να έχω εκκρεμότητες.

8. Ζω για τα γλυκά... ζω τρώγοντας μόνο γλυκά... Εν πας περιπτώσει, καταλαβαίνετε τι θέλω να πω. Φαγητό μπορεί να μην βάλω στο στόμα μου για μέρες ολόκληρες -αφού λόγω δουλειάς το ξεχνάω-, αλλά γλυκό, δεν υπάρχει περίπτωση να το ξεχάσω, αποφύγω ή οποιοδήποτε άλλο παράλογο ρήμα μπορείτε να συνδυάσετε σε αυτή την πρόταση. Βέβαια, και το φαγητό μου αρέσει κι αν μου δοθεί η ευκαιρία του δίνω και καταλαβαίνω, τόσο που πολλοί φίλοι μου σοκάρονται όταν με βλέπουν να κραιπαλιάζω.

9. Όποτε περνάω κάποια "φάση", ξεσπάω στα μαλλιά μου. Είτε θα τα κόψω, είτε θα τους αλλάξω χρώμα, είτε θα βάλω παλαβά χρωματιστά extensions όπως το καλοκαίρι που μας πέρασε, γενικώς, οτιδήποτε μου κατέβει στο κεφάλι. Και το καλύτερο... το κάνω εντελώς ασυναίσθητα και το συνειδητοποιώ μόνο εκ των υστέρων.

10. Δεν μπορώ να συμμαζέψω τα αρχεία του υπολογιστή μου... ποτέ! Ναι μεν τα έχω οργανωμένα και σε σειρά, αλλά να πω ότι άδειασε... αυτό, μάλλον δεν θα γίνει ποτέ, ή θα γίνει κατά πάσα πιθανότητα αφού πεθάνω, οπότε και δεν θα το μάθω.

11. Όποτε θέλω να αποβάλλω την ένταση που μπορεί να έχω -άσχετα από το τι την έχει προκαλέσει- μου αρέσει να πηγαίνω για τρέξιμο. Και συνήθως, ή αργά το βράδυ, ή τα ξημερώματα. Ναι, το ξέρω... είναι πιο weird και από weird, αλλά η ρυθμική αυτή κίνηση με χαλαρώνει και κάνει το μυαλό μου να ξεθολώνει. Το ίδιο ισχύει και με το κολύμπι, αλλά μόνο τους καλοκαιρινούς μήνες. Είπαμε, δεν είμαι τόσο ψυχασθενής να τρέχω στις παραλίες μες το καταχείμωνο.

Και αφού είπα πάλι πιο πολλά κι από πολλά, ας περάσω στις ερωτήσεις των φίλων bloggers...

Το Read to Death μου έδωσε την 1η θέση (αλίμονο, αν δεν μου την δώσει η κολλητή μου, ποιος θα μου την δώσει...) και οι ερωτήσεις της είναι οι εξής:

1. Ποιος χαρακτήρας από το Χάρι Πότερ θα ήθελες να είσαι;

Δύσκολη ερώτηση, αλλά επηρεασμένη από ένα test που έκανα πρόσφατα, και σύμφωνα με τα αποτελέσματα που μου έδωσε, θα πω η Luna. Είναι book nerd, είναι παράξενη, δεν την ενδιαφέρει ωστόσο η γνώμη των άλλων, πιστεύει ακόμα και στα πιο απίθανα πράγματα -εξού και μπορεί να δει την αλήθεια που κρύβεται από τους άλλους-, είναι ειλικρινής και αυθόρμητη ενώ παράλληλα, είναι πιστή στους φίλους, στις ιδέες και τα ιδανικά της. Perfect!

2. Ποιο αντικείμενο υπάρχει πάντα στη τσάντα σου;

Ατζέντα -και όχι μόνο μία, για να είμαι ειλικρινής- συνοδευόμενη από στυλό. Πορτοφόλι, κλειδιά, κινητό, είναι σταθερές αξίες, αλλά χωρίς αυτά μπορώ να επιβιώσω. Χωρίς το σημειωματάριο, όχι!

3. Τι δεν θα έτρωγες ποτέ;

Κουνέλι και άλογο και αυτό από άποψη. Αν και δοκιμάζω τα πάντα, μου φαίνεται αδιανόητο να φάω ζώα τα οποία λατρεύω και αντιμετωπίζω ως κατοικίδια. Επίσης, δεν θα έτρωγα ποτέ έντομα. Αν βρεθώ ποτέ στην Ιαπωνία -μακάρι!- θα λιώσω στα McDonald's.

4. Το πιο απεχθές τραγούδι που άκουσες ποτέ... δώσε τίτλο!

Απεχθές με την έννοια που το λες, δε νομίζω πως υπάρχει, ή τουλάχιστον, δεν μου έρχεται κάποιο στο μυαλό. Εκτός φυσικά αν αναφέρεσαι σε τραγουδιστές σαν τα φιντάνια των "Παρατράγουδων" οπότε πάω πάσο.

5. Αγαπημένη ταινία! 

Είσαι σοβαρή; Λες και είναι μία... Αγαπώ πολλές και διαφορετικές ταινίες, για διαφορετικούς λόγους. Το να ξεχωρίσω μία, είναι αδύνατον αφού έχω πολλές αγάπες στον τομέα αυτό, που η κάθε μία, για προσωπικούς λόγους, κατέχει ξεχωριστή θέση στην καρδιά μου.

6. Η μεγαλύτερη καφρίλα που έχεις κάνει... ποια είναι;

Τι ερώτηση είναι αυτή; Αφού με ξέρεις, κάνω καφρίλες κάθε μέρα. Η σωστή ερώτηση δεν είναι ποια είναι -γιατί είναι πολλές κι επικές, τόσες που δεν μπορώ να ξεχωρίσω-, αλλά αν θα υπάρξει μία μέρα όπου δεν θα κάνω καμία.

7. Βουνό ή Θάλασσα;

Θάλασσα... ξεκάθαρα! Σε χαλαρώνει, σε ηρεμεί, σε ταξιδεύει, με αρώματα, δροσερά αεράκια δαρμένα από την αλμύρα... απλά, όνειρο. Βέβαια, αντιλαμβάνεσαι ότι πιο 80's ερώτηση, πεθαίνεις, έτσι;

8. Βρικόλακες, Άγγελοι ή Λυκάνθρωποι;

Άγγελοι... ξεκάθαρα! Θεϊκά πλάσματα, πραγματικά αθάνατα και απαράμιλλης γοητείας. Απλά, τους λατρεύω, εξού και τους έχω "χτυπήσει" και σε tattoo.

9. Πέθανες... τι θα γεννηθείς στην επόμενη ζωή σου;

Πού θες να ξέρω; Καλά θα ήταν, αλλά ούτε να υποθέσω δεν μπορώ. Φαντάζομαι, πως θα ξεπληρώσω το κάρμα αυτής της ζωής και ελπίζω να έχω κάνει αρκετά καλά πράγματα έτσι ώστε να γεννηθώ ως κάτι καλύτερο.

10. Είσαι στην αρένα, για να παλέψεις τι όπλο διαλέγεις;

Αν ήθελα να έχω μεγαλύτερη ασφάλεια, θα επέλεγα τόξο. Ξέρεις, η απόσταση, σου επιτρέπει να "χτυπήσεις" τον αντίπαλο χωρίς να πάθεις ζημιά εσύ, με μεγαλύτερη ευκολία. Ωστόσο, κι επειδή είμαι φρικιό και λειτουργώ πολύ με το ένστικτο, μάλλον θα επέλεγα ξίφος. Και πιο epic είναι, και αν είναι να σκοτώσεις, ας το ευχαριστηθείς!

11. Πρέπει μια ζωή να τρως το ίδιο φαγητό πιο είναι αυτό;

Πατάτες τηγανιτές -αν συνοδεύονταν δε από μπριζόλα χοιρινή, ουδεμία αντίρρηση θα έφερνα- γιατί είναι ίσως το μοναδικό πράγμα που δεν θα βαριόμουνα ποτέ να τρώω, ξανά και ξανά. Οι παιδικές αγάπες, δεν ξεχνιούνται, ούτε κόβονται εύκολα.

Το Βιβλίο-Αναλύσεις μου έδωσε την 1η θέση και αυτές είναι οι ερωτήσεις που μου τέθηκαν:

1. Πότε άρχισες το blogging;

Τον Απρίλιο του 2007 -και αυτό, από σπόντα που λένε- και συνεχίζω δυναμικά μέχρι σήμερα, ελπίζοντας να το κάνω για πολύ καιρό ακόμα.

2. Είχατε οποιαδήποτε άλλη παρουσία στο διαδίκτυο πριν το blogging;

Τυπικά... καθαρά! Κανένα mail, παιχνίδι, συνομιλία στο MSN. Ναι... κάπου εδώ πρέπει να τελειώνει η ταραχώδης σχέση μου με το διαδίκτυο μέχρι να ξεκινήσω το blogging.

3. Πώς μπορείτε να δείτε το ιστολόγιό σας σε ένα χρόνο από τώρα;

Αγαπημένο και πετυχημένο, όπως είναι και σήμερα. Δεν θέλω κάτι περισσότερο, αρκεί να συνεχίσει με τον ίδιο ρυθμό, ακολουθώντας μια σταθερή πορεία που θα αντέξει μέσα στο πέρασμα των χρόνων.

4. Αγαπημένη σειρά βιβλίων;

"Χάρι Πότερ", "Δαιμονικές Μηχανές", "Αγώνες Πείνας"... Συγνώμη, αλλά δεν μπορώ να πω μόνο μία κι αν συνεχίσω να το σκέφτομαι πολύ, θα νιώσω τύψεις και θα προσθέσω κι άλλες.

5. Πως νιώθετε κάθε φορά που ολοκληρώνεται ένα βιβλίο ή μια σειρά;

Μια γλυκιά θλίψη επειδή κάτι που αγαπούσα τόσο πολύ έφτασε στο τέλος του και από την άλλη, ικανοποίηση που αυτό που τόσο πολλά επένδυσα πάνω του έκλεισε τον κύκλο του, όπως και κάθε τι άλλο σε αυτή τη ζωή. Μπορεί να μελαγχολώ, όμως κρατάω τις όμορφες αναμνήσεις και τα έντονα συναισθήματα βαθιά μέσα μου και τα έχω μαζί μου για πάντα.

6. Έχετε συγκεκριμένο μέρος όπου διαβάζετε;

Μισοξαπλωμένη στον καναπέ. Είναι η αγαπημένη μου στάση, με την πλάτη μου στηριγμένη σε 2-3 μαξιλάρια, σκεπασμένη με πικέ κουβερτάκι και τα πόδια μου απλωμένα. Χαλαρά και άνετα.

7. Κλασσική λογοτεχνία ή μοντέρνα;

Και τα δύο έχουν τη δική τους αξία. Και τα δύο χρειάζονται. Δεν αγαπώ κάποιο είδος περισσότερο και σαφέστατα, δεν ακυρώνω κανένα από τα δύο. Είναι θέμα timing και διάθεσης.

8. Αγαπημένος σας Λογοτεχνικός ήρωας;

Δύσκολη... πολύ δύσκολη ερώτηση. Αγαπάω τόσους πολλούς χαρακτήρες που έχω γνωρίσει μέσα από τα αναγνωστικά μου ταξίδια, που μου φαίνεται εξωφρενικό -ή και ιεροσυλία, ακόμα- να επιλέξω κάποιον συγκεκριμένο.

9. Αγαπημένος σας Καλλιτέχνης;

Πάρα πολλοί... Πώς να ξεχωρίσεις κάποιον; Αλλά αν κάτι συγκεκριμένο πρέπει να πω, έχω να δηλώσω πως αγαπώ ιδιαίτερα τον Μάνο Ξυδούς κι ας έχει φύγει από τη ζωή.

10. Τι είδους ταινίες προτιμάτε να βλέπετε;

Παρακολουθώ τα πάντα, αλλά έχω μια αρρωστημένη αδυναμία στα Θρίλερ. Φυσικά αυτό δεν σημαίνει πως δεν απολαμβάνω ένα ρομάντζο. Αλίμονο...

11. Αγαπημένη Ξένη Τηλεοπτική σειρά;

Νομίζω πως "Τα Φιλαράκια" είναι κλασσική αξία, αφού τα έχω δει 150.000 φορές χωρίς να τα βαρεθώ και κακά τα ψέματα, αν κι αγαπώ κι άλλες σειρές, αυτή είναι η πρώτη που μου ήρθε στο μυαλό.

Το Only For Book Lovers μου έδωσε την 2η θέση και αυτές είναι οι ερωτήσεις που μου τέθηκαν:

1. Αγαπημένο βιβλίο;

Δεν είναι μόνο ένα και σίγουρα θα αδικήσω πολλά. Ωστόσο, το "Πορτρέτο του Ντόριαν Γκρέι" και το "Φάντασμα της Όπερας", κατέχουν μια ιδιαίτερη και ξεχωριστή θέση στην καρδιά μου, ενώ μέσα στο 2013, ξεχώρισα το "Απαγορευμένο" της Tabitha Suzuma που μου ράγισε την καρδιά και το αγάπησα με όλο μου το είναι.

2. Έχεις κάποιον εθισμό;

Τον καφέ, το διάβασμα, τα γλυκά και τα anime-manga. Δεν μπορώ να ζήσω χωρίς καφέ και καταναλώνω τεράστιες ποσότητες μέσα στην ημέρα. Δεν μπορώ να φανταστώ τη ζωή μου χωρίς βιβλία γιατί μέσα από αυτά, ζω χίλιες ζωές. Δεν μπορώ να επιβιώσω χωρίς γλυκό... φταίει το ζάχαρο, φταίνε οι υδατάνθρακες... ποιος ξέρει. Το βέβαιο είναι πως εγώ και το γλυκό έχουμε "παντρευτεί" εδώ και χρόνια και θα είμαστε μαζί μέχρι να μας χωρίσει ο θάνατος. Και ναι, δεν μπορώ χωρίς να βλέπω anime ή να διαβάζω manga, όχι γιατί αρνούμαι να μεγαλώσω, αλλά γιατί ποτέ δεν θα είμαι αρκετά μεγάλη για να σταματήσω.

3. Τι εύχεσαι να σου συμβεί στο νέο έτος;

Πάνω απ' όλα θέλω να είναι γερό και καλότυχο το παιδάκι μου, αλλά και η οικογένειά μου και οι φίλοι μου να είναι υγιείς κι ευτυχισμένοι. Σε προσωπικό επίπεδο... εύχομαι κάποια... "δυσάρεστα" πράγματα να στρώσουν, να πάψω να ασχολούμαι με ανθρώπους και καταστάσεις που δεν αξίζουν τον κόπο μου και να πάψω να "ταλαιπωρούμαι" από κάποιους που δεν καταλαβαίνουν τα όριά μου.

4. Γιατί ξεκίνησες το blogging;

Ξεκίνησα από σύμπτωση και συνέχισα για την εμπειρία. Δεν ήξερα που μπορεί να με οδηγούσε το "ταξίδι" αυτό, αλλά χαίρομαι που το έκανα, τελικά, και που συνεχίζω να το κάνω.

5. Τι σου αρέσει σε αυτό τώρα; (βλ. ερώτηση 4)

Η καθημερινή επαφή με τον κόσμο, αλλά και το ότι αναλώνω χρόνο και ενέργεια σε κάτι που πραγματικά αγαπώ, με γεμίζει, και που φαίνεται να έχει ανταπόκριση και αγάπη από τους αναγνώστες εκείνους που συμβάλλουν στην δημιουργία μιας υπέροχης ιντερνετικής παρέας.

6. Αγαπημένος/η συγγραφέας;

Δεν είναι μόνο ένας... δεν μπορεί να είναι ένας! Λατρεύω την καυστικότητα, την εκκεντρικότητα και την οξυδέρκεια του Oscar Wilde. Θαυμάζω την δυναμική και την μαγεία της αφήγησης του Victor Hugo, την φιλοσοφία και την εμβάθυνση στα σκοτεινά άδυτα της ανθρώπινης ψυχής του Fyodor Dostoyevsky, την τρυφερότητα και την αλήθεια της δύσκολης αγάπης που εκφράζουν η Jane Austen και η Emily Bronte. Από Έλληνες συγγραφείς, θαυμάζω απεριόριστα πολλά μεγάλα ονόματα, όπως ο Νίκος Καζαντζάκης, ο Γρηγόριος Ξενόπουλος, ο Στρατής Μυριβίλης, ο Κώστας Βάρναλης, ο Ηλίας Βενέζης, ο Γεώργιος Βιζυηνός και τόσοι άλλοι που πραγματικά, αισθάνομαι άσχημα που δεν μπορώ να αναφέρω τα ονόματά τους γιατί θα χρειαστώ μια αιωνιότητα. Αν τώρα θες να αναφερθούμε και σε κάποιον πιο σύγχρονο λογοτέχνη, οφείλω να ομολογήσω πως, ως αναγνώστρια, θαυμάζω και λατρεύω απελπιστικά την Cassandra Clare ενώ παράλληλα, ως συγγραφέας, την ζηλεύω και την φθονώ θανάσιμα (με την καλή έννοια), αλλά και την J.K. Rowling.

7. Ποιον ιστότοπο κοινωνικής δικτύωσης προτιμάς;

Facebook... ξεκάθαρα! Μαζεμένα και νοικοκυρεμένα πράγματα, τίποτα δεν "χάνεται" και επειδή το "τιτίβισμα" είναι εκνευριστικό, το αποφεύγω.

8. Ποιο θεωρείς πως είναι το χειρότερό σου ελάττωμα;

Η ειλικρίνεια και η ευθύτητά μου. Προσωπικά, δεν το θεωρώ ελάττωμα, αλλά ξέρω πως μπορεί να μου προκαλέσει πολλά... "προβλήματα". Τι εννοώ με αυτό; Ότι οι άνθρωποι ζητάνε ειλικρίνεια, αλλά δεν μπορούν να τη δεχτούν ή να την διαχειριστούν όταν συναντούν. Δεν είμαι άνθρωπος που κρύβεται πίσω από το δάχτυλό του, δεν ωραιοποιώ καταστάσεις και θα πω, αυτό ακριβώς που σκέφτομαι και πιστεύω, ακόμα κι αν ξέρω πως ο άλλος μπορεί να πληγωθεί.

9. Αγαπημένο είδος μουσικής;

Ακούω τα πάντα... πραγματικά τα πάντα, όμως, ανάλογα με τα κέφια και την διάθεσή μου. Βέβαια, έχω μια αδυναμία στην ροκ μουσική και αυτό είναι κάτι που δεν κρύβεται.

10. Πόσων χρονών είσαι; 

Στις 30 του Δεκέμβρη που μας πέρασε έκλεισα τα 29 και είμαι πάρα πολύ χαλαρή και άνετη σε σχέση με την ηλικία μου. Τι κι αν κοντεύω τα τριάντα... πολύ απλά, δεν με νοιάζει και δεν με απασχολεί διόλου.

11. Τι σε κάνει χαρούμενο/η;

Απλά πράγματα... Δημιουργικές στιγμές, το να περνάω χρόνο με τους φίλους μου, ο γιος μου... δεν χρειάζονται πολλά πράγματα σε αυτή τη στιγμή για να είσαι χαρούμενος κι ευτυχισμένος. Βέβαια, και σε μια τούρτα παγωτό, δεν θα έλεγα όχι.

Η Αλίκη στη Χώρα των Βιβλίων που έδωσε την 5η θέση και αυτές είναι οι ερωτήσεις που μου τέθηκαν:

1. Ποιο είναι το αγαπημένο σου βιβλίο;

Δεν είναι μόνο ένα και σίγουρα θα αδικήσω πολλά. Ωστόσο, το "Πορτρέτο του Ντόριαν Γκρέι" και το "Φάντασμα της Όπερας", κατέχουν μια ιδιαίτερη και ξεχωριστή θέση στην καρδιά μου, ενώ μέσα στο 2013, ξεχώρισα το "Απαγορευμένο" της Tabitha Suzuma που μου ράγισε την καρδιά και το αγάπησα με όλο μου το είναι.

2. Αν θα μπορούσες να ζεις σε έναν φανταστικό κόσμο ποιον θα διάλεγες;

Ας μπορούσα να ζήσω μια μέρα στο Hogwarts και τίποτα άλλο δεν ζητώ. Μαγεία... μία και μόνο λέξη που εμπεριέχει το νόημα όλων.

3. Βιβλίο ή ταινία;

Βιβλίο, αλλά χωρίς αυτό να σημαίνει πως απορρίπτω το μεγαλείο του κινηματογράφου. Αγαπώ την οπτικοποίηση, αλλά αγαπώ ακόμα περισσότερο το να αφήνω την φαντασία μου ελεύθερη και ανεξάρτητη, να δημιουργεί από μόνη της εικόνες, μέρη, πρόσωπα.

4. Διάβασμα ή γράψιμο;

Και τα δύο, είναι τρόπος ζωής για μένα και αποτελούν ένα μεγάλο μέρος της καθημερινότητάς μου. Δεν μπορώ να ξεχωρίσω κάποιο γιατί και τα δύο, μου προσφέρουν ξεχωριστές, υπέροχες ηδονές.

5. Τι είδους αναγνώστης είσαι;

Φρικιό και nerdουλας μέχρι εκεί που δεν πάει. Διαβάζω τα πάντα, θέλω να έχω στη συλλογή μου κάθε βιβλίο που διάβασα, μου αρέσει να τα αναλύω και το σημαντικότερο όλων... είναι δικά μου και μόνο δικά μου. Τα θέλω σε άριστη κατάσταση, σαν να μην έχουν διαβαστεί ποτέ, εξού και δεν δανείζω ποτέ και για κανέναν λόγο. Στην βιβλιοθήκη μου, υπάρχει τάξη κι οργάνωση κι έτσι επιθυμώ να παραμείνει.

6. Κος Ντάρσυ ή κος Ρότσεστερ ή κάποιος άλλος (και γιατί;)

Τι ερώτηση είναι αυτή; Φυσικά κος Ντάρσυ και αυτό γιατί είναι η προσωποποίηση του άγριου, σκληρού και συνάμα ευαίσθητου και τρυφερού αρσενικού που κάθε γυναίκα φαντασιώνεται και ονειρεύεται, κάποια στιγμή της ζωής της.

7. Αν μπορούσες να ζεις σε μια άλλη εποχή σε ποια θα ήθελες να ζεις;

Στο Βικτοριανό Λονδίνο! Δεν ξέρω γιατί, αλλά έχω φετίχ και με την εποχή και με την τοποθεσία. Αρκεί φυσικά να μην ήμουν από τα θύματα του Τζακ του Αντεροβγάλτη.

8. Τι τίτλο θα έδινες στο βιβλίο της δικής σου ζωής;

Αυτή τη στιγμή; "29 και είμαι καλά", ο οποίος πρέπει να σου πω πως θα είναι και τίτλος βιβλίου που έχω στο μυαλό μου να γράψω, βασισμένος σε πολλά δικά μου στοιχεία, αλλά και φίλων, με κομμάτια από την δικιά μου καθημερινότητα.

9. Θα προτιμούσες να πεθάνει ο Βόλτεμορτ ή η Άμπριτζ;

Η Άμπριτζ! Να φάει σκατά η σκύλα... Ο Βόλντεμορτ, ψιλοέγινε μαλάκας επειδή ξεκίνησε τη ζωή του με το να βασανίζεται και να έχει πολλά ψυχολογικά. Κάπου, βαθιά μέσα μου, μπορώ να του βρω ένα απειροελάχιστο άλλοθι. Αυτή τη ροζ κότα... όχι, δεν μπορώ να την συγχωρήσω που είναι στρίγκλα και κακιασμένη από επιλογή. Αν κι εδώ που τα λέμε, το να ζήσει ο Βόλντεμορτ, ήταν αδύνατον, δεδομένων των συνθηκών, οπότε...

10. Σου αρέσουν βιβλία ακριβά, βαριά και δερματόδετα ή βιβλίο να 'ναι κι ότι να 'ναι;

Βιβλίο και ό,τι να 'ναι, αν και σαφέστατα εκτιμώ περισσότερο μια προσεγμένη και όμορφη έκδοση, ακόμα και συλλεκτική θα έλεγα, την οποία θα καμαρώνω να έχω στην βιβλιοθήκη μου, ακόμα κι αν στοιχίζει κάτι παραπάνω.

11. Πες την αλήθεια: Είσαι βιβλιοσνόμπ; Με το χέρι στην καρδιά!

Όχι, όχι και πάλι όχι! Αγαπώ τα βιβλία και γενικά, είμαι ελαστικός αναγνώστης καθώς, αυτό που πάνω απ' όλα μετράει, είναι το συναίσθημα και αυτό, δεν κρίνεται.

Σας ευχαριστώ πάρα πολύ όλους για την τιμή που μου κάνατε με το να ξεχωρίσετε το blog μου ανάμεσα σε τόσα και τόσα άλλα. Πραγματικά, είναι πολύ σημαντικό για μένα και το εκτιμώ απίστευτα. Εύχομαι σε όλους σας τα καλύτερα και να είστε πάντα δημιουργικοί. Σας ανταποδίδω την διάκριση -με την ελπίδα ότι δεν ξέχασα κάποιον-, αλλά δεν θα θέσω ερωτήσεις δεδομένου ότι το 2013 τελείωσε και είμαι εκτός χρόνου. Θα αναπληρώσω το κενό του χρόνου... ελπίζω...

2 σχόλια on "Blog Awards 2013... Από εμάς για... εμάς..."

BUTTERFLY on 10 Φεβρουαρίου 2014 στις 9:57 μ.μ. είπε...

Παναγια μου! Χαρας στο κουραγιο σου! Σε πολλα μοιαζουμε, αλλα οτι θα εβλεπς κι εσυ Νικελοντεον μεσα στα αγρια μεσανυχτα δεν το περιμενα! Συγχαρητηρια για τις τοσες βραβευσεις!

Γιώτα Παπαδημακοπούλου on 10 Φεβρουαρίου 2014 στις 10:06 μ.μ. είπε...

@ Χριστινάκι μου... η καρδούλα μου το ξέρει! Χα, χα, χα... Αλλά το είχα καθυστερήσει τραγικά και ήταν μεγάλη γαϊδουριά! Εμ... μανούλα είμαι, Nickelodeon βλέπω! Οι κακές παρέες, βλέπεις... χα, χα, χα...
Σ' ευχαριστώ πολύ κούκλα μου και σου εύχομαι ό,τι καλύτερο! <3

Δημοσίευση σχολίου

 

Giota's Diaries Copyright © 2009 Paper Girl is Designed by Ipietoon Sponsored by Online Business Journal