Πέμπτη 26 Δεκεμβρίου 2013

Οι "Ξεπεσμένοι Άγγελοι" υποψήφιοι σε 2 κατηγορίες στα Βραβεία 2013 της "Αλίκης στη Χώρα των Βιβλίων"

Αναρτήθηκε από Γιώτα Παπαδημακοπούλου στις 11:35 π.μ.

Η Αλίκη στη Χώρα των Βιβλίων διοργάνωσε ψηφοφορίες σχετικά με τα βιβλία που διάβασε τη χρονιά που πέρασε. Η ιστορία του Άγγελου και της Αγγελικής, των δικών μου "Ξεπεσμένων αγγέλων", βρίσκεται ανάμεσα στις υποψηφιότητες για την ΩΡΑΙΟΤΕΡΗ ΙΣΤΟΡΙΑ ΑΓΑΠΗΣ και για τον ΠΙΟ ΜΙΣΗΤΟ ΧΑΡΑΚΤΗΡΑ.
Όσοι από εσάς, θέλετε να τις υποστηρίξετε, ακολουθήστε τους παρακάτω συνδέσμους και γράψτε κάτω από την φωτογραφία τα ονόματα των πρωταγωνιστών όπου ζητούνται, στην εκάστοτε κατηγορία.


ΩΡΑΙΟΤΕΡΗ ΙΣΤΟΡΙΑ ΑΓΑΠΗΣ:


ΠΙΟ ΜΙΣΗΤΟΣ ΧΑΡΑΚΤΗΡΑΣ:

4 σχόλια on "Οι "Ξεπεσμένοι Άγγελοι" υποψήφιοι σε 2 κατηγορίες στα Βραβεία 2013 της "Αλίκης στη Χώρα των Βιβλίων""

Panos Konstantinidis on 26 Δεκεμβρίου 2013 στις 6:12 μ.μ. είπε...

Χαχα Γιώτα ψήφισα Αγγελική και Άγγελο, αλλά δε μου πάει το χέρι να ψηφίσω Μιχάλη για τον πιο μισητό χαρκατήρα!! Για να είμαι ειλικρινής τον λυπήθηκα τον καϋμένο έτσι όπως του είχε φερθεί η Αγγελική!!

Γιώτα Παπαδημακοπούλου on 26 Δεκεμβρίου 2013 στις 9:22 μ.μ. είπε...

@ Πάνο, το ξέρω και επειδή μου το έχεις αναλύσει, σε καταλαβαίνω! Χα, χα, χα! ;)

Χρύσα είπε...

Γιωτάκι πότε βγαίνουν τα αποτελέσματα;Ξέρουμε;

Γιώτα Παπαδημακοπούλου on 3 Ιανουαρίου 2014 στις 11:59 μ.μ. είπε...

@ Χρύσα μου, έχουν βγει και θα τα ανεβάσω σύντομα! ;)

Δημοσίευση σχολίου

 

Giota's Diaries Copyright © 2009 Paper Girl is Designed by Ipietoon Sponsored by Online Business Journal