Τετάρτη 18 Δεκεμβρίου 2013

Βιβλιοπαρουσίαση του "Μη με ξεχάσεις" στο Culturenow.gr

Αναρτήθηκε από Γιώτα Παπαδημακοπούλου στις 9:34 μ.μ.

Το ηλεκτρονικό περιοδικό Culturenow.gr, παρουσίασε το "Μη με ξεχάσεις", την Παρασκευή 13 Δεκεμβρίου 2013, την πρώτη επίσημη μέρα κυκλοφορίας του. Τους ευχαριστώ για την φιλοξενία και όποιος ενδιαφέρεται να επισκεφτεί τη σελίδα τους, δεν έχει παρά να ακολουθήσει τον παρακάτω σύνδεσμο:

2 σχόλια on "Βιβλιοπαρουσίαση του "Μη με ξεχάσεις" στο Culturenow.gr"

Χρύσα είπε...

Γιωτάκι μου.........δεν ξέρω πια τι άλλο να σου ευχηθώ!!!Ότι καλύτερο μέσα από την καρδιά μου και κάθε επιτυχία στο νέο σου βιβλίο αλλά και σε όσα πρόκειται να ακολουθήσουν!Πάντα να μας χαρίζεις όμορφες στιγμές!!!

Γιώτα Παπαδημακοπούλου on 23 Δεκεμβρίου 2013 στις 12:11 μ.μ. είπε...

@ Χρύσα μου... κι εγώ με σειρά μου, δεν ξέρω πόσο ακόμα να σε ευχαριστήσω. Ευχαριστώ για την αγάπη, την στήριξη, τον ενθουσιασμό, αλλά και για τις υπέροχες ευχές σου. Μακάρι να μας έχει ο Θεός καλά και στο μέλλον, να μπορούμε να μιλάμε για νέες ιστορίες, οι οποίες ελπίζω να σας κερδίσουν ισάξια! <3

Δημοσίευση σχολίου

 

Giota's Diaries Copyright © 2009 Paper Girl is Designed by Ipietoon Sponsored by Online Business Journal