Δευτέρα 2 Δεκεμβρίου 2013

Το ανανεωμένο εξώφυλλο και το full cover του "Μη μη ξεχάσεις"

Αναρτήθηκε από Γιώτα Παπαδημακοπούλου στις 9:54 μ.μ.
Ξέρω, ξέρω... έχω χαθεί τις τελευταίες μέρες, αλλά πιστέψτε με... δεν προλαβαίνω να πάρω ανάσα. Επανέρχομαι λοιπόν σήμερα για να μοιραστώ μαζί σας, όχι μόνο το ανανεωμένο εξώφυλλο του νέου μου βιβλίου, στο οποίο χρειάστηκε να κάνουμε κάποιες μικροαλλαγές, αλλά και το full cover, τα οποία και ελπίζω να σας αρέσουν. Για να δείτε το full cover σε υψηλή ανάλυση, απλά κάντε αριστερό κλικ πάνω του.


4 σχόλια on "Το ανανεωμένο εξώφυλλο και το full cover του "Μη μη ξεχάσεις""

Χρύσα είπε...

Υπέροχο Γιωτάκι μου!!!Κάθε επιτυχία σου εύχομαι αν και είμαι σίγουρη πως θα την έχεις!Το αξίζεις...καλοτάξιδο το νέο σου παιδάκι!!!

Γιώτα Παπαδημακοπούλου on 6 Δεκεμβρίου 2013 στις 1:39 μ.μ. είπε...

@ Σ' ευχαριστώ πολύ Χρύσα μου! Να ΄σαι καλά και σου εύχομαι και σένα, ό,τι καλύτερο, με πολλή αγάπη!

Χρύσα είπε...

Να μη με ευχαριστείς!Αξίζεις την επιτυχία και την αγάπη που λαμβάνεις από τον κόσμο όχι απλά γιατί είσαι μια εξαιρετική συγγραφέας αλλά και ένας εξαιρετικός άνθρωπος!

Γιώτα Παπαδημακοπούλου on 17 Δεκεμβρίου 2013 στις 9:36 μ.μ. είπε...

@ Χρύσα μου... δεν ξέρω τι να πω! Δεν έχω λόγια... σ' ευχαριστώ πολύ! Με συγκινείς! :')

Δημοσίευση σχολίου

 

Giota's Diaries Copyright © 2009 Paper Girl is Designed by Ipietoon Sponsored by Online Business Journal