Τετάρτη 11 Δεκεμβρίου 2013

Ακούστε την συνέντευξή μου στον Γιάννη Ταμπάκη και την εκπομπή "Words"

Αναρτήθηκε από Γιώτα Παπαδημακοπούλου στις 11:00 μ.μ.
Ο Γιάννης Ταμπάκης και η εκπομπή του, "Words", στο Our Boys Radio, με φιλοξένησε την Κυριακή 01 Δεκεμβρίου 2013, όπου και μιλήσαμε για την δραστηριότητά μου στον κόσμο των bloggers, για τα δύο μου βιβλία, "Ξεπεσμένοι Άγγελοι" και "Μη με ξεχάσεις", αλλά κι επί παντός επιστητού.
Ευχαριστώ πολύ τον κύριο Ταμπάκη για την πρόσκλησή του και την υπέροχη συνέντευξη που μου πήρε, αλλά και για την παραχώρηση του υλικού.


Όποιος δεν κατάφερε να ακούσει την εκπομπή όσο βρισκόταν στον αέρα, μπορεί να το κάνει ακολουθώντας τον παρακάτω σύνδεσμο:

4 σχόλια on "Ακούστε την συνέντευξή μου στον Γιάννη Ταμπάκη και την εκπομπή "Words""

Χρύσα είπε...

ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΗ ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ!!!!ΜΠΡΑΒΟ ΓΙΩΤΑ ΜΟΥ!!! <3 <3

Panos Konstantinidis on 13 Δεκεμβρίου 2013 στις 11:46 π.μ. είπε...

Γιώτα έγραψες πάλι, τα είπες πολύ όμορφα και πολύ λογικά όλα! Συγχαρητήρια :)

Γιώτα Παπαδημακοπούλου on 13 Δεκεμβρίου 2013 στις 9:08 μ.μ. είπε...

@ Σ' ευχαριστώ πολύ Χρύσα μου! <3 ^_^

Γιώτα Παπαδημακοπούλου on 13 Δεκεμβρίου 2013 στις 9:08 μ.μ. είπε...

@ Σ' ευχαριστώ πολύ Πάνο μου! Χαίρομαι που σου άρεσε! :)

Δημοσίευση σχολίου

 

Giota's Diaries Copyright © 2009 Paper Girl is Designed by Ipietoon Sponsored by Online Business Journal