Πέμπτη 19 Δεκεμβρίου 2013

Ένα υπέροχο δώρο για το "καλοτάξιδο" του "Μη με ξεχάσεις"

Αναρτήθηκε από Γιώτα Παπαδημακοπούλου στις 11:37 μ.μ.
Ένα υπέροχο δώρο για το "καλοτάξιδο" του νέου μου βιβλίου, "Μη με ξεχάσεις", από δύο υπέροχες φίλες! Μαρία και Νικολέτα μου, σας ευχαριστώ πάρα πολύ κοριτσάκια μου όμορφα και σας αγαπώ πολύ... αλλά αυτό, το ξέρετε! 


Μια μοναδική δημιουργία από το Life In Polka Dots
την σελίδα του οποίου μπορείτε να βρείτε στο Facebook:

4 σχόλια on "Ένα υπέροχο δώρο για το "καλοτάξιδο" του "Μη με ξεχάσεις""

ΜΑΡΙΑ είπε...

ΣΥΧΑΡΗΤΗΡΙΑΑΑΑ ΓΙΩΤΑ ..ΠΑΝΤΑ ΕΠΙΤΥΧΙΕΣ ΜΠΡΑΒΟ ΣΤΑ ΚΟΡΙΤΣΙΑ ...

Χρύσα είπε...

ΟΥΑΟΥ!!!Καλά....είναι φανταστικό και πανέξυπνο!!!Πως φαίνεται ότι οι φίλες σου σε αγαπάνε... :)

Γιώτα Παπαδημακοπούλου on 23 Δεκεμβρίου 2013 στις 12:06 μ.μ. είπε...

@ Μαράκι, σ' ευχαριστώ πολύ! Τα κορίτσια μου, είναι μοναδικά και υπέροχα! :)

Γιώτα Παπαδημακοπούλου on 23 Δεκεμβρίου 2013 στις 12:07 μ.μ. είπε...

@ Χρύσα μου, είναι πράγματι πανέξυπνη ιδέα και υπέροχα εκτελεσμένη. Το λατρεύω! ^_^
Όπως, φυσικά, λατρεύω και τις φίλες μου!

Δημοσίευση σχολίου

 

Giota's Diaries Copyright © 2009 Paper Girl is Designed by Ipietoon Sponsored by Online Business Journal