Δευτέρα 13 Ιανουαρίου 2014

Συνέντευξη στην εκπομπή "Μη μου λες ΜΗ + ΜΗ" και τις Μαρία Σελεβέντη και Μαντώ Λιαδοπούλου

Αναρτήθηκε από Γιώτα Παπαδημακοπούλου στις 9:57 μ.μ.
Αυτή την Τετάρτη, 15 Ιανουαρίου 2014 στις 22.00μ.μ., θα βρίσκομαι ως καλεσμένη στη ραδιοφωνική εκπομπή "Μη μου λες ΜΗ + ΜΗ"  του CRradio, με οικοδέσποινες τις Μαρία Σελεβέντη και Μαντώ Λιαδοπούλου.


Ακολουθήστε τον σύνδεσμο για να δηλώσετε συμμετοχή στην "εκδήλωση" μας στο Facebook:

Και το βράδυ της Τετάρτης, συντονιστείτε στο:

4 σχόλια on "Συνέντευξη στην εκπομπή "Μη μου λες ΜΗ + ΜΗ" και τις Μαρία Σελεβέντη και Μαντώ Λιαδοπούλου"

Χρύσα είπε...

Και φυσικά θα είμαστε συντονισμένοι για να σε ακούσουμε!Ας είναι καλά το ίντερνετ!!!

Νικολέτα είπε...

Εκεί θα είμαστε, όπως πάντα !

Γιώτα Παπαδημακοπούλου on 15 Ιανουαρίου 2014 στις 11:44 π.μ. είπε...

@ Χρύσα μου, ναι, πάλι καλά που υπάρχει και αυτό! ;)

Γιώτα Παπαδημακοπούλου on 15 Ιανουαρίου 2014 στις 11:44 π.μ. είπε...

@ Νικολέτα μου, δεν αμφέβαλλα στιγμή! ;)

Δημοσίευση σχολίου

 

Giota's Diaries Copyright © 2009 Paper Girl is Designed by Ipietoon Sponsored by Online Business Journal