Δευτέρα 6 Ιανουαρίου 2014

Οι "Ξεπεσμένοι Άγγελοι" βραβεύτηκαν ως η "Ωραιότερη Ιστορία Αγάπης" από το blog "Η Αλίκη στη Χώρα των Βιβλίων"

Αναρτήθηκε από Γιώτα Παπαδημακοπούλου στις 9:29 μ.μ.
Η Αλίκη στη Χώρα των Βιβλίων διοργάνωσε ψηφοφορία και βράβευσε τα καλύτερα βιβλία που διάβασε μέσα στο 2013. Η ιστορία του Άγγελου και της Αγγελικής, των δικών μου "Ξεπεσμένων Αγγέλων", κέρδισε την πρώτη θέση στην κατηγορία ΩΡΑΙΟΤΕΡΗ ΙΣΤΟΡΙΑ ΑΓΑΠΗΣ.
Αισθάνομαι πολύ χαρούμενη, αλλά και πολύ περήφανη γι' αυτό, αλλά χωρίς την αγάπη σας, δεν θα ήμασταν εδώ σήμερα. Γιατί, τελικά, αυτή είναι που φέρνει την αναγνώριση και αποζημιώνει τους κόπους κάθε δημιουργού.
Ευχαριστώ την Αλίκη για την μεγάλη αυτή τιμή που μου έκανε, αλλά και όλους εσάς, που οδηγήσατε τους "Αγγέλους" μου πολύ πιο ψηλά απ' όσο περίμενα, και που τους βοηθήσατε να ταξιδέψουν, πολύ πιο μακριά απ' όσο θα τολμούσα να ονειρευτώ, στην αρχή αυτής της μαγευτικής διαδρομής... 


Για να διαβάσετε αναλυτικά τα βραβεία που έδωσε η Αλίκη, ακολουθήστε τον παρακάτω σύνδεσμο:
http://www.aliceinbookworld.blogspot.gr/2013/12/vraveia-2013.html

4 σχόλια on "Οι "Ξεπεσμένοι Άγγελοι" βραβεύτηκαν ως η "Ωραιότερη Ιστορία Αγάπης" από το blog "Η Αλίκη στη Χώρα των Βιβλίων""

BUTTERFLY on 7 Ιανουαρίου 2014 στις 9:45 π.μ. είπε...

Συγχαρητηρια Γιωτα! Εχεις δουλεψει σκληρα και το αξιζεις!

Γιώτα Παπαδημακοπούλου on 7 Ιανουαρίου 2014 στις 11:39 μ.μ. είπε...

@ Σ' ευχαριστώ πολύ Χριστινάκι μου, μέσα από την καρδιά μου! <3

Χρύσα είπε...

Μπράβο κοριτσάκι μου!!!Οι άγγελοί σου κρύβουν μια υπέροχη ιστορία και τους αξίζει κάθε επιτυχία!!!

Γιώτα Παπαδημακοπούλου on 15 Ιανουαρίου 2014 στις 11:42 π.μ. είπε...

@ Σ' ευχαριστώ κοριτσάκι μου! Κάτι τέτοιες μικρές στιγμές, δεν φαντάζεσαι πόσο χαρούμενη κι ευτυχισμένη νιώθω! :)

Δημοσίευση σχολίου

 

Giota's Diaries Copyright © 2009 Paper Girl is Designed by Ipietoon Sponsored by Online Business Journal