Πέμπτη 2 Ιανουαρίου 2014

Το "Μη με ξεχάσεις" σε βιβλιοπωλεία της Θεσσαλονίκης

Αναρτήθηκε από Γιώτα Παπαδημακοπούλου στις 12:00 π.μ.

Σε περίπτωση που μένετε Θεσσαλονίκη δεν μπορείτε να βρείτε το νέο μου βιβλίο σε κάποιο συνοικιακό βιβλιοπωλείο ή δεν θέλετε να το παραγγείλετε ώστε να σας το φέρουν και να περιμένετε, μπορείτε να επισκεφτείτε ένα από τα μεγάλα βιβλιοπωλεία στα οποία και διατίθεται:

Ιανός:

Πρωτοπορία:

Πυξίδα:

Ψαράς:

2 σχόλια on "Το "Μη με ξεχάσεις" σε βιβλιοπωλεία της Θεσσαλονίκης"

Χρύσα είπε...

Εγώ Γιωτάκι αφού δεν είμαι εκεί φέτος για να το πάρω το παρήγγειλα από τον ΙΑΝΟ και μου ήρθε μέσα σε 2 μέρες!!!

Γιώτα Παπαδημακοπούλου on 3 Ιανουαρίου 2014 στις 11:47 μ.μ. είπε...

@ Χρύσα μου, χαίρομαι που εξυπηρετήθηκες εύκολα και γρήγορα! :)

Δημοσίευση σχολίου

 

Giota's Diaries Copyright © 2009 Paper Girl is Designed by Ipietoon Sponsored by Online Business Journal