Σάββατο 4 Ιανουαρίου 2014

Οι "Ξεπεσμένοι Άγγελοι" και το "Μη με ξεχάσεις" στο βιβλιοπωλείο ΜΑΤΙ

Αναρτήθηκε από Γιώτα Παπαδημακοπούλου στις 5:48 μ.μ.
Τα βιβλία μου, "Ξεπεσμένοι Άγγελοι" και "Μη με ξεχάσεις", στο χώρο του βιβλιοπωλείου ΜΑΤΙ στην πανέμορφη Κατερίνη. Τι να πω... δεν έχω λόγια! Το μόνο που μπορώ να κάνω, είναι να χαζεύω τις φωτογραφίες ξανά και ξανά και, στα κρυφά, να καμαρώνω.





4 σχόλια on "Οι "Ξεπεσμένοι Άγγελοι" και το "Μη με ξεχάσεις" στο βιβλιοπωλείο ΜΑΤΙ"

Χρύσα είπε...

Τι όμορφα που δείχνουν έτσι στημένα...και εις ανώτερα Γιωτάκι μου!Να γεμίσουν τα βιβλία σου κάθε βιβλιοπωλείο.

Βαλέρια είπε...

Τι τέλεια στιβαγμένα που είναι! *_*

Γιώτα Παπαδημακοπούλου on 6 Ιανουαρίου 2014 στις 2:42 μ.μ. είπε...

@ Χρύσα μου σ' ευχαριστώ πολύ! Από το στόμα σου και στου Θεού τ' αυτί! ;)

Γιώτα Παπαδημακοπούλου on 6 Ιανουαρίου 2014 στις 2:42 μ.μ. είπε...

@ Βαλέρια, μπορεί να μην πρέπει να το πω, αλλά κι εμένα μου αρέσουν και καμαρώνω πολύ βλέποντά τα! ^_^

Δημοσίευση σχολίου

 

Giota's Diaries Copyright © 2009 Paper Girl is Designed by Ipietoon Sponsored by Online Business Journal