Τετάρτη 22 Ιανουαρίου 2014

Φωτογραφίες από την πρώτη επίσημη παρουσίαση του "Μη με ξεχάσεις" στην Αθήνα

Αναρτήθηκε από Γιώτα Παπαδημακοπούλου στις 10:39 μ.μ.

Στις 14 Δεκεμβρίου 2013, στο Polis Art Cafe στην Αθήνα, πραγματοποιήθηκε η πρώτη επίσημη παρουσίαση του δεύτερου βιβλίου μου με τίτλο, "Μη με ξεχάσεις", που κυκλοφορεί από τις εκδόσεις Μάτι.
Φίλοι, συγγραφείς, αναγνώστες, όλοι βρέθηκαν στο πλευρό μου εκείνο το βράδυ, για να στηρίξουν το νέο μου πόνημα, σε μια ζεστή και ενθουσιώδη βραδιά που μου άφησε -και όχι μόνο σε μένα- τις καλύτερες εντυπώσεις, και ευχαριστώ θερμά όλους εκείνους που συμμετείχαν στην εκδήλωση, ο καθένας με τον δικό του τρόπο, και που για μια ακόμη φορά, βρέθηκαν στο πλευρό μου για να με στηρίξουν με την αγάπη τους.
Για το βιβλίο μίλησαν ο υπεύθυνος των εκδόσεων Μάτι, Σάββας Προβατίδης, ο Βασίλης Χατζηιακώβου, εκδότης, οι συγγραφείς Νατάσα Γκουτζικίδου και Άρτεμις Βελούδου-Αποκότου, αλλά και η φίλη, Μαρία Μπακάρα, τους οποίους ευχαριστώ μέσα από την καρδιά μου για όλα τα υπέροχα λόγια που χρησιμοποίησαν για να περιγράψουν το βιβλίο μου, αλλά και τα συναισθήματα που τους προκάλεσε.
Θέλω, λοιπόν, να μοιραστώ μαζί σας, έστω και με καθυστέρηση, μερικές φωτογραφίες από την εκδήλωση, τις οποίες μπορείτε να δείτε και σε φυσικό μέγεθος, κάνοντας αριστερό κλικ πάνω τους.

10 σχόλια on "Φωτογραφίες από την πρώτη επίσημη παρουσίαση του "Μη με ξεχάσεις" στην Αθήνα"

Natasa Goutzikidou είπε...

Τι ωραίες αναμνήσεις από εκείνο το βράδυ, αλλά και μια αλήθεια: το βιβλίο σου το σκέφτομαι συχνά σαν κάτι πολύ-πολύ αγαπημένο. Πάντα επιτυχίες, Γιωτάκι!

Maria Bakara είπε...

Ήταν μια υπέροχη βραδιά. Η παρουσίαση ενός βιβλίου που προσωπικά αγαπω πολύ όπως και τη συγγραφέα του. Περάσαμε τέλεια και ήμασταν ανάμεσα σε αγαπημένους φίλους. Μπήκα και εγώ σφήνα και ευχαριστώ για την αναφορά και που με υποστήκατε. Ως συνήθως έπρεπε να δείξω την πολυλογία μου. Όμως όπως υποσχέθηκα δεν τραγούδησα Και πάλι καλοτάξιδο Γιώτα μου!!!!!

Artemis Veloudou είπε...

Πολύ ωραία βραδιά, υπέροχη εμπειρία, μια παρουσίαση απο καρδιάς με αυθορμητισμό, χιούμορ, και ζεστή ατμόσφαιρα!! Πάντα επιτυχίες, καλοτάξιδο το 'Μη με ξεχάσεις' (που αντιστέκομαι στο λογοπαίγνιο με την λέξη 'αξέχαστο' ) και ευχαριστώ ξανά για την συμμετοχή μου σε αυτήν... <3

Γιώτα Παπαδημακοπούλου on 25 Ιανουαρίου 2014 στις 1:06 μ.μ. είπε...

@ Νατάσα μου, χαίρομαι που νιώθεις το ίδιο με μένα! :) Και ειλικρινά, χαίρομαι ακόμα περισσότερο που το βιβλίο μου, κατάφερε να κερδίσει μια θέση στην καρδιά και το μυαλό σου! Να ΄σαι πάντα καλά και ό,τι καλύτερο, σε ό,τι κι αν κάνεις, γιατί το αξίζεις! <3 Σ' ευχαριστώ για μια ακόμη φορά που ήσουν εκεί...

Γιώτα Παπαδημακοπούλου on 25 Ιανουαρίου 2014 στις 1:06 μ.μ. είπε...

@ Μαράκι μου γκυλό κι εγώ α' αγαπώ πολύ και σ' ευχαριστώ που πάντα είσαι εκεί και με στηρίζεις με χίλιους δυο τρόπους που μπορεί οι άλλοι να μην βλέπουν, αλλά δεν έχει σημασία... το ξέρω εγώ και είναι αρκετό, για μένα! <3 <3

Γιώτα Παπαδημακοπούλου on 25 Ιανουαρίου 2014 στις 1:07 μ.μ. είπε...

@ Αρτεμάκι σ' ευχαριστώ και πάλι που ήσουν εκεί, μαζί μου, και πραγματικά χαίρομαι που κι εσείς περάσατε καλά και νιώσατε όλη αυτή τη ζεστασιά που ένιωσα κι εγώ! Να 'σαι πάντα καλά και ό,τι καλύτερο, για σένα και τα βιβλία σου! <3

Χρύσα είπε...

Υπέροχες φωτογραφίες,υπέροχες στιγμές και υπέροχο το ότι έχεις δίπλα σου τόσο όμοροφυς ανθρώπους να τις μοιράζεσαι και που σου δείχνουν την αγάπη και την εκτίμησή τους.Και εις ανώτερα κούκλα μου και όλα τα καλά να σου έρθουν.

Γιώτα Παπαδημακοπούλου on 27 Ιανουαρίου 2014 στις 8:49 μ.μ. είπε...

@ Χρύσα μου, πραγματικά, υπέροχες, μοναδικές στιγμές που δεν θα τις άλλαζα με τίποτα και για κανέναν λόγο. Είναι οι μικρές εκείνες στιγμές που σε κάνουν να σκέφτεσαι πως όλα όσα κάνεις, αξίζουν τον κόπο! :)
Να 'σαι κι εσύ καλά κοριτσάκι μου και ό,τι καλύτερο σου εύχομαι, μέσα από την καρδιά μου! <3

Panos Konstantinidis on 31 Ιανουαρίου 2014 στις 4:09 μ.μ. είπε...

Γιώτα συγχαρητήρια και πάλι, η βραδυά ήταν υπέροχη και η παρουσίαση καταπληκτική. Πάντα τέτοια, το αξίζεις.

Υγ. Δεν το έχω διαβάσει ακόμα το βιβλίο, τρέχω με τη δουλειά και τη μικρή, αλλά σύντομα θα το αρχίσω :)

Γιώτα Παπαδημακοπούλου on 31 Ιανουαρίου 2014 στις 4:13 μ.μ. είπε...

@ Σ' ευχαριστώ πολύ Πάνο μου, όχι μόνο για τα καλά σου λόγια, αλλά που για μια ακόμα φορά, ήσουν εκεί να με στηρίξεις! Να ξέρεις ότι το εκτιμώ απεριόριστα! :)
Και μην ανησυχείς... ξέρω πως είναι με τις υποχρεώσεις, οπότε, σε καταλαβαίνω απόλυτα! Θα περιμένω με αγωνία τις εντυπώσεις σου... :)

Δημοσίευση σχολίου

 

Giota's Diaries Copyright © 2009 Paper Girl is Designed by Ipietoon Sponsored by Online Business Journal