Παρασκευή 17 Απριλίου 2015

Η Μαρία Δελμαδώρου για το "Ξεπεσμένοι Άγγελοι"

Αναρτήθηκε από Γιώτα Παπαδημακοπούλου στις 6:01 μ.μ.
Η Μαρία Δελμαδώρου διάβασε το "Ξεπεσμένοι Άγγελοι" και έγραψε στο Facebook:


"Καλησπέρα και Χρόνια Πολλά. Σου είχα τάξει να σου γράψω την γνώμη μου για το βιβλίο σου «Ξεπεσμένοι Άγγελοι».
Κατ`αρχήν με ταξίδεψες σε δύο αγαπημένες μου πόλεις, την μεγάλη φτωχομάνα που με φιλοξένησε για 1,5 χρόνο λόγω μεταπτυχιακών σπουδών & την Γαλλία που την έχω επισκεφθεί περίπου 4 φορές για σεμινάρια κυρίως.
Επίσης βάφτισες 2 από τους πρωταγωνιστές σου με 2 αγαπημένα μου ονόματα της βαφτιστήρας μου και του φάρου της ζωής μου, του παππού μου που τον λένε Νικόλα.
Γενικά μου αρέσουν τα βιβλία που έχουν πλοκή και τρέχουν, το δικό σου ήταν ένα από αυτά, το τελείωσα εντός 2 ημερών (με κράτησε σε αγωνία αλλά και σε αγρυπνία) αλλά ένεκα των Πασχαλινών εορτών άργησα να συγκεντρώσω το μυαλό μου.
Χαρακτήρισες την πρωταγωνίστρια σου ως ανώριμη εγώ θα την αποκαλέσω κακομαθημένη και λίγο περίεργα μπερδεμένη (μην ξεχνάς όταν μια γυναίκα περιπλέκει το μυαλό της κάνει προπατορικά αμαρτήματα).
Εγώ σου εύχομαι μέσα από την καρδιά μου όλα σου τα όνειρα να γίνουν πραγματικότητα στην αληθινή υπόσταση τους."

Μαράκι μου, χρόνια πολλά! Χριστός Ανέστη! Χαίρομαι που σου άρεσε το βιβλίο μου, αλλά και που βρήκες σημεία με τα οποία μπόρεσες να δεθείς και να ταυτιστείς! Σ' ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια, για τις ευχές σου, και αντεύχομαι τα καλύτερα μέσα από την καρδιά μου! 

4 σχόλια on "Η Μαρία Δελμαδώρου για το "Ξεπεσμένοι Άγγελοι""

Anna είπε...

Πάντα επιτυχίες Γιώτα μου και περιμένουμε το επόμενο.

Γιώτα Παπαδημακοπούλου on 20 Απριλίου 2015 στις 4:37 μ.μ. είπε...

@ Άννα μου, σ' ευχαριστώ πολύ! Από μέρα σε μέρα, περιμένουμε νεότερα!

Maria Delmadorou είπε...

Ευχαριστώ Γιώτα που προβάλεις την γνώμη μου, στο προσωπικό σου προφίλ, πραγματικά με τιμάει αυτό που έκανες, να ξέρεις: ότι έγραψα
ΤΟ ΕΝΙΩΣΑ!!!! :) :) :)

Γιώτα Παπαδημακοπούλου on 1 Ιουνίου 2015 στις 8:48 μ.μ. είπε...

@ Εγώ σ' ευχαριστώ, Μαρία μου, για ακόμα μία φορά, τόσο για την στήριξη, όσο και για τα λόγια αγάπης! <3

Δημοσίευση σχολίου

 

Giota's Diaries Copyright © 2009 Paper Girl is Designed by Ipietoon Sponsored by Online Business Journal