Δευτέρα 20 Απριλίου 2015

Το εξώφυλλο του τρίτου μου βιβλίου με τίτλο "Όταν ξέρεις ν' αγαπάς"

Αναρτήθηκε από Γιώτα Παπαδημακοπούλου στις 6:00 μ.μ.
Υπάρχουν ορισμένες στιγμές που η καρδιά σου χτυπάει πιο γρήγορα... Μια τέτοια στιγμή είναι και αυτή... Η στιγμή που παίρνω -επίσημα, πλέον- το εξώφυλλο του 3ου μου βιβλίου στα χέρια μου. Μια στιγμή που θέλω να μοιραστώ μαζί σας...
Το "Όταν ξέρεις ν' αγαπάς" δεν είναι για μένα ένα ακόμα μυθιστόρημα. Είναι μια ιστορία που "μιλάει" στην καρδιά και στην ψυχή μου. Μια ιστορία στην οποία έδωσα όλο μου το είναι και που της έχω αδυναμία επειδή... Βασικά, πολλοί είναι οι λόγοι, αλλά θα σας αφήσω να τους ανακαλύψετε μόνοι σας. Απλά να θυμάστε πως εκεί που ξεκινάνε τα "κοινωνικά πρέπει", ξεκινάνε και τα "θέλω της καρδιάς".
Αυτή είναι η ιστορία της Ιόλης και του Στέφανου η οποία με ανάγκασε -με τον τρόπο της- να δω την ζωή με άλλα μάτια, να "γνωρίσω" ανθρώπους που ζούνε δίπλα μας, έστω και αν εμείς το αγνοούμε, ανθρώπους που πονάνε, απελπίζονται και όμως, έχουν τη δύναμη να παλέψουν ενάντια στα πρέπει και να κυνηγήσουν τα θέλω τους, να υποστηρίξουν τα ιδανικά τους και τις αποφάσεις τους. Ανθρώπους που δεν αφήνουν τις μέρες τους να περνάνε και να σκορπίζονται, αλλά που τις βιώνουν με όλο τους το είναι επειδή ζωή είναι το σήμερα, το τώρα, και το αύριο εξαρτάται από τις επιλογές μας, από την θέλησή μας να αλλάξουμε τους εαυτούς μας και παράλληλα, να αλλάξουμε τον κόσμο γύρω μας.
Η Ιόλη και ο Στέφανος, με άλλαξαν! Το ίδιο ελπίζω να κάνουν και σε εσάς... 

Ευχαριστώ όλους εκείνους που με στήριξαν στο ταξίδι αυτό και το έκαναν πιο όμορφο και κυρίως, που με έκαναν να πιστέψω πως κάτι έκανα σωστά...



Μεταφέρω από την σελίδα του εκδότη μου:

"Μην ξεχάσεις ποτέ. Όχι εμένα, αλλά την αγάπη που νιώθω
και που πάντα θα νιώθω για σένα. Γιατί, ακόμα κι αν είμαι
μακριά σου, δεν θα πάψω ποτέ να σε αγαπάω και να σε
σκέφτομαι.
Γιατί, ακόμα και να το ήθελα, δεν έχω την δύναμη να το κάνω,
αν και, για να είμαι ειλικρινής, δεν θέλω να το κάνω."

Μετά από ενάμιση χρόνο περίπου η Γιώτα Παπαδημακοπούλου, επιστρέφει με ένα βιβλίο πρόκληση. Ένα βιβλίο που χαρακτηρίζεται από Ανθρωπιά, Αγάπη και σε αναγκάζει να δεις την ζωή με άλλο μάτι.

Όταν ξέρεις ν' αγαπάς της Γιώτας Παπαδημακοπούλου.
Έρχεται τον Μάιο από τις Εκδόσεις Μάτι!

6 σχόλια on "Το εξώφυλλο του τρίτου μου βιβλίου με τίτλο "Όταν ξέρεις ν' αγαπάς""

Panos Konstantinidis on 21 Απριλίου 2015 στις 8:09 μ.μ. είπε...

Συγχαρητήρια Γιώτα, αναμένουμε :)

Γιώτα Παπαδημακοπούλου on 22 Απριλίου 2015 στις 1:25 μ.μ. είπε...

@ Πάνο μου, σ' ευχαριστώ πολύ! Ελπίζω να έχω την χαρά να σε δω ξανά, γιατί έτσι όπως το πάμε, μόνο σε παρουσιάσεις βρισκόμαστε! :p

Χρύσα είπε...

Μπράβο κοριτσάρα μου!Συγχαρητήρια και καλοτάξιδο!Πανέμορφο εξώφυλλο!

Γιώτα Παπαδημακοπούλου on 28 Απριλίου 2015 στις 11:55 π.μ. είπε...

@ Σ' ευχαριστώ πολύ, Χρύσα μου! Να ΄σαι πάντα χαρούμενη κι εύχομαι να το αγαπήσεις όσο και τα προηγούμενα! <3

Παναγιώτα Γκουτζουρέλα on 30 Μαΐου 2015 στις 9:00 μ.μ. είπε...

Συγχαρητήρια!
Καλοτάξιδο!!!
Είμαι σίγουρη ότι θα είναι υπέροχο όπως και τα προηγούμενά σου!

Γιώτα Παπαδημακοπούλου on 30 Μαΐου 2015 στις 9:43 μ.μ. είπε...

@ Σ' ευχαριστώ πολύ, συνονόματη! Ελπίζω κι εύχομαι να σας κερδίσει1 <3

Δημοσίευση σχολίου

 

Giota's Diaries Copyright © 2009 Paper Girl is Designed by Ipietoon Sponsored by Online Business Journal