Πέμπτη 30 Απριλίου 2015

Χρόνια πολλά στο δικό μου τέλειο παιδάκι...

Αναρτήθηκε από Γιώτα Παπαδημακοπούλου στις 10:14 μ.μ.

Αναμφίβολα έχω κάνει πολλά λάθη στη ζωή μου. Όχι πως με πειράζει. Αντίθετα, μέσα από αυτά έπαθα και έμαθα. Κατάλαβα τι έχει πραγματικά αξία στη ζωή, ποιο είναι το νόημά της. Μα αν κάτι έκανα σωστό -το δίχως άλλο- δεν θα μπορούσε να είναι παρά μονάχα ένα πράγμα... Ο ΓΙΟΣ ΜΟΥ!!! Το αντράκι μου... το ζουζούνι μου... ο πρίγκιπας της καρδιάς μου, που χαμογελάει και μαζί του χαμογελάει ο κόσμος όλος.
Πέρασαν 6 χρόνια... κιόλας! Τόσο γρήγορα, ενώ φαντάζει σαν να ήταν μόλις χθες όταν "πρωτοσυναντηθήκαμε". 6 χρόνια αγάπης και στιγμών που δεν θα άλλαζα με τίποτα. 6 χρόνια γεμάτα από πρωτιές που κάποτε μου φαινόντουσαν ανόητες και όμως, όταν τις έζησα, έκαναν την καρδιά μου να χτυπά πιο γρήγορα και τα μάτια μου να βουρκώνουν από συγκίνηση.
Πριν από 6 χρόνια, τέτοια ώρα, κρατούσα στην αγκαλιά μου ένα μωράκι που μου έσφιγγε το δάχτυλο και με κοιτούσε νυσταγμένα. Σήμερα, έχω στην αγκαλιά μου ένα υπέροχο παιδάκι, έναν μικρό ανθρωπάκο με μια υπέροχη προσωπικότητα που αγαπάω όσο τίποτα.
Χρόνια σου πολλά, ψυχή μου! Να είσαι γερός, καλότυχος κι ευτυχισμένος, και πάντα να έχεις επιτυχίες και χαρές στη ζωή σου που εύχομαι να είναι μεγάλη σε διάρκεια, μακριά σε πορείες, πλούσια σε ταξίδια κι εμπειρίες. Μείνε πάντα έτσι όπως είσαι τώρα, ειλικρινής, αυθόρμητος, τρυφερός, πρόθυμος να βοηθήσεις και να χαρίσεις αγάπη, συμπονετικός, έξυπνος, λιγάκι τσαμπουκάς και νευρόσπασμα, με χιούμορ που εκπλήσσει ακόμα κι εμένα... Όπως κι αν είσαι, σ' αγαπώ... Γιατί, μπορεί να μην είσαι το τέλειο παιδί, είσαι όμως το δικό μου τέλειο παιδάκι...

8 σχόλια on "Χρόνια πολλά στο δικό μου τέλειο παιδάκι..."

BUTTERFLY on 2 Μαΐου 2015 στις 11:53 π.μ. είπε...

Ετσι! Κανεις δεν ειναι τελειος, ομως στα ματια μας τα παιδια μας ειναι απλα ΥΠΕΡΟΧΑ!!!!
Να τον χαιρεσαι και να τον καμαρωνεις παντα χαρουμενο, υγιη και δυνατο!

Panos Konstantinidis on 2 Μαΐου 2015 στις 1:22 μ.μ. είπε...

Χρόνια του πολλά Γιώτα, να τα εκατοστήσει. Και εσείς να είστε γεροί να τον χαίρεστε.

Νόρα on 2 Μαΐου 2015 στις 2:46 μ.μ. είπε...

Αχ να τον χαίρεσαι.Γερό και καλότυχο να είναι.Να είσαι πάντα τόσο ευτυχισμένη με το παιδάκι σου.Έχεις μια πολύ όμορφη οικογένεια, υγεία σε όλους και πάντα τέτοια χαμογελαστά πρόσωπα!!! :)

Χρύσα είπε...

Να τον χαίρεσαι κοριτσάκι μου γλυκό.Πάντα χαμογελαστός και χαρούμενος να είναι και να πετυχαίνει σε ότι κάνει στη ζωή του και εσύ να τον καμαρώνεις.

Γιώτα Παπαδημακοπούλου on 3 Μαΐου 2015 στις 3:49 μ.μ. είπε...

@ Χριστινάκι μου, σ' ευχαριστώ πολύ, πολύ! Κι εσύ να χαίρεσαι το αστεράκι σου! Γερό και καλότυχο να είναι, πάντα στη ζωή του! <3

Γιώτα Παπαδημακοπούλου on 3 Μαΐου 2015 στις 3:50 μ.μ. είπε...

@ Πάνο μου, σ' ευχαριστούμε πολύ! Κι εσείς να χαίρεστε την πανέμορφη κορούλα σας. Πάντα ευτυχισμένη, γερή και καλότυχη να είναι! <3

Γιώτα Παπαδημακοπούλου on 3 Μαΐου 2015 στις 3:50 μ.μ. είπε...

@ Νόρα μου, σ' ευχαριστώ πολύ για τα υπέροχα και γεμάτομ λόγια αγάπη σου, και σου αντεύχομαι ό,τι καλύτερο μέσα από την καρδιά μου! <3

Γιώτα Παπαδημακοπούλου on 3 Μαΐου 2015 στις 3:51 μ.μ. είπε...

@ Χρύσα μου, σ' ευχαριστώ πάρα πολύ! Να 'σαι πάντα καλά, ευτυχισμένη και όλα στη ζωή σου να έρθουν όπως ποθείς! <3

Δημοσίευση σχολίου

 

Giota's Diaries Copyright © 2009 Paper Girl is Designed by Ipietoon Sponsored by Online Business Journal