Δευτέρα 6 Απριλίου 2015

Η Έλενα για το "Ξεπεσμένοι Άγγελοι"

Αναρτήθηκε από Γιώτα Παπαδημακοπούλου στις 6:59 μ.μ.
Η Έλενα διάβασε το "Ξεπεσμένοι Άγγελοι" και έγραψε στο Goodreads:


"Μονάχα για εκείνον ... Και για κανέναν άλλο τα 5⭐️
Δεν έχω λόγια να πω γι' αυτό το βιβλίο... Νομίζω ότι θα το αδικήσω ότι και να πω..
Μου θύμισε έναν άνθρωπο που θα αγαπώ μέχρι να πεθάνω.
Θα αδικήσω το βιβλίο, την ίδια την Γιώτα. Με την οποία δεν ξέρω αν θα πρέπει να θυμώσω ή να την ευχαριστήσω.
Και επειδή ακόμα και τώρα που το γράφω αυτό, με πιάσανε τα ζουμιά για τους δικούς μου λόγους...
Θα πω στην Γιώτα μονάχα ένα πράγμα...
Γιώτα από το πρωί που το ξεκίνησα πέρα από τα διαλείμματα που έκανα για να σκουπίσω τα δάκρυά μου, είπα γύρω στις 40 φορές σ' αγαπώ, στον δικό μου Άγγελο στον Πειραιά. Κι εκείνος ας μην το ξέρει..."

Έχουν γράψει και έχουν πει πολλά όμορφα λόγια για το βιβλίο μου. Τα δικά σου, όμως, είναι κάπως πιο ιδιαίτερα, πιο ξεχωριστά. Γιατί είναι λόγια καρδιάς! Λόγια γεμάτα συναίσθημα, ειλικρίνεια, μια μικρή προσωπική εξομολόγηση. Λόγια που διαβάζοντάς με έκαναν να καταλάβω για ακόμα μία φορά πως, τελικά, το βιβλίο αυτό, πράγματι κατάφερε να αγγίξει κάποιους με τρόπους που δεν είχα τολμήσει καν να φανταστώ. Γιατί όλοι μας έχουμε στην καρδιά μας και στις αναμνήσεις μας κάτι από την ιστορία του Άγγελου και της Αγγελικής. Σ' ευχαριστώ... και κάτι περισσότερο...

2 σχόλια on "Η Έλενα για το "Ξεπεσμένοι Άγγελοι""

Χρύσα είπε...

Τι υπέροχο κείμενο..............και πόοοοοοσο πολύ συγκινητικό!!!! :'(

Γιώτα Παπαδημακοπούλου on 17 Απριλίου 2015 στις 8:12 μ.μ. είπε...

@ Χρύσα μου, πράγματι! Από όσα σχόλια έχω διαβάσει για το βιβλίο, αυτό είναι από εκείνα που με άγγιξαν περισσότερο! <3

Δημοσίευση σχολίου

 

Giota's Diaries Copyright © 2009 Paper Girl is Designed by Ipietoon Sponsored by Online Business Journal