Παρασκευή 4 Απριλίου 2014

Πρόσκληση για την παρουσίαση του "Μη με ξεχάσεις" στο βιβλιοπωλείο Φλωράς Κορυδαλλού

Αναρτήθηκε από Γιώτα Παπαδημακοπούλου στις 8:02 μ.μ.
Με μεγάλη μου χαρά σας περιμένω την Πέμπτη 10 Απριλίου και ώρα 19.30μ.μ. στο χώρο του Βιβλιοπωλείου Φλωράς στον Κορυδαλλό (Κουντουριώτου 54-56) για κουβεντούλα, υπογραφές και ό,τι άλλο προκύψει.


Και για όποιον δεν έχει ιδέα πως να έρθει, όπως δεν είχα κι εγώ πριν να το ψάξω, και σκοπεύει να μετακινηθεί με τα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς, μπορεί να κατέβει με το ΜΕΤΡΟ στη στάση Αιγάλεω και από εκεί να πάρει το λεωφορείο 806 και να κατέβει στην στάση Άγιος Αρτέμιος.

4 σχόλια on "Πρόσκληση για την παρουσίαση του "Μη με ξεχάσεις" στο βιβλιοπωλείο Φλωράς Κορυδαλλού"

Χρύσα είπε...

Πολύ,πολύ καλή επιτυχία κοριτσάρα μου!Μακάρι να μπορούσα να είμαι μαζί σας αλλά ξέρεις ότι δεν γίνεται με την απόσταση που μας χωρίζει! :(
Ελπίζω όμως πως φέτος θα έρθεις Θεσσαλονίκη και θα μπορέσω να σε δω επιτέλους!!!Όλα να πάνε τέλεια και να σκίσεις όπως πάντα!

Γιώτα Παπαδημακοπούλου on 7 Απριλίου 2014 στις 10:24 π.μ. είπε...

@ Σ' ευχαριστώ πολύ Χρύσα μου! Το ξέρω ότι θα ήθελες πολύ να είσαι εκεί, όπως ξέρω πόσο δύσκολο είναι αυτό για σένα. Αλλά μη μου στεναχωριέσαι και όπως όλα δείχνουν, αρχές Μάη, θα ανέβω Θεσσαλονίκη οπότε ίσως να βολέψει κι εσένα να έρθεις και να βρεθούμε! <3

ΜΑΡΙΑ είπε...

ΠΟΛΥ ΚΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ ΓΙΩΤΑΚΙ ΜΟΥ!!!

Γιώτα Παπαδημακοπούλου on 10 Απριλίου 2014 στις 12:48 μ.μ. είπε...

@ Ευχαριστώ πολύ Μαράκι μου! :)

Δημοσίευση σχολίου

 

Giota's Diaries Copyright © 2009 Paper Girl is Designed by Ipietoon Sponsored by Online Business Journal