Πέμπτη 10 Απριλίου 2014

Το "Μη με ξεχάσεις" κι εγώ, σας περιμένουμε σήμερα στο βιβλιοπωλείο Φλωράς στον Κορυδαλλό

Αναρτήθηκε από Γιώτα Παπαδημακοπούλου στις 12:56 μ.μ.
Σήμερα το απόγευμα, στις 19.30μ.μ., μην ξεχάσετε πως σας περιμένω στο βιβλιοπωλείο Φλωράς στον Κορυδαλλό, για να γνωριστούμε από κοντά, να συζητήσουμε και να περάσουμε πάρα πολύ όμορφα.

5 σχόλια on "Το "Μη με ξεχάσεις" κι εγώ, σας περιμένουμε σήμερα στο βιβλιοπωλείο Φλωράς στον Κορυδαλλό"

Maria Nikolaidou είπε...

ΚΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑΑΑΑ ΓΙΩΤΑ ΜΟΥ..

Dimitra είπε...

Καλη επυτιχια αν κ θα την εχεις, να μας ερθεις κ θεσσαλονικη για να καταφερουμε κ εμεις να σε δουμε...

Elli είπε...

Καλή επιτυχία Γιωτάκι...

Γιώτα Παπαδημακοπούλου on 12 Απριλίου 2014 στις 2:39 μ.μ. είπε...

@ Μαράκι και Έλλη μου, σας ευχαριστώ πολύ, έστω και με καθυστέρηση! :)

Γιώτα Παπαδημακοπούλου on 12 Απριλίου 2014 στις 2:39 μ.μ. είπε...

@ Δημητρούλα, σ' ευχαριστώ πολύ! Είναι στο πλάνο μας μια επίσκεψη στην Θεσσαλονίκη, οπότε ελπίζω να εχω λίαν συντόμως καλά νέα να μοιραστώ μαζί σας! <3

Δημοσίευση σχολίου

 

Giota's Diaries Copyright © 2009 Paper Girl is Designed by Ipietoon Sponsored by Online Business Journal