Κυριακή 20 Απριλίου 2014

Χριστός Ανέστη! Καλό Πάσχα σε όλους...

Αναρτήθηκε από Γιώτα Παπαδημακοπούλου στις 12:30 μ.μ.

Αυτή τη στιγμή, βρίσκομαι στο χωριό και κατά πάσα πιθανότητα βασανίζομαι από τα κλαρίνα, τον ήλιο που με βαράει κατακέφαλα, τα δυναμιτάκια που δεν σταματάνε ούτε λεπτό, με την τσίκνα από το γουρούνι να με έχει τυλίξει ολόκληρη και κυνηγώντας τον γιο μου μην πάει και τσακιστεί πουθενά μέρα που είναι και τρέχουμε... Ναι, ξέρω... δεν τις λες χαρούμενες σκέψεις, αλλά θα σας αναλύσω το σκεπτικό μου όταν με το καλό επιστρέψω στον πολιτισμό.
Παρ' όλα ταύτα, έστω κι αν δεν έχω πρόσβαση στον διαδίκτυο, ήθελα να ευχηθώ σε όλους σας, χρόνια πολλά, καλά και δημιουργικά, με υγεία, αγάπη, ευτυχία, ευημερία και πολλά χαμόγελα, τόσο για εσάς όσο και για τις οικογένειές σας και όσους αγαπάτε. Ελπίζω κι εύχομαι να περνάτε όμορφα το φετινό Πάσχα και να ξεφεύγετε, έστω και για λίγο, από τη μίζερη καθημερινότητα.
Τα ξαναλέμε μόλις επιστρέψω αλλά μέχρι τότε, να περνάτε καλά και να μην αφήνετε τίποτα να σας στεναχωρεί ή να σας παίρνει από κάτω...

4 σχόλια on "Χριστός Ανέστη! Καλό Πάσχα σε όλους..."

Χρύσα είπε...

Χριστός ανέστη Γιώτα μου!Χαχαχαχαχα....καλά....δεν παίζεσαι!!!!Ακόμα και αν λείπεις η γκρίνια είναι εδώ!!!Χαχαχαχα...ανυπομονώ να γυρίσεις και να μας πεις πως τα πέρασες αν και ελπίζω να ήταν όλα πολύ πολύ όμορφα!!!!

ΜΑΡΙΑ είπε...

ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΆ ΓΙΩΤΑ ΜΟΥ!!!ΧΡΙΣΤΟΣ ΑΝΕΣΤΗ!!!

Γιώτα Παπαδημακοπούλου on 22 Απριλίου 2014 στις 12:37 μ.μ. είπε...

@ Χρύθσα μου, αληθώς ο Κύριος! Χρόνια πολλά και καλά, με υγεία, αγάπη, ευτυχία και όλα τα καλά! :)
Μα τι να κάνω... και όχι, δεν γκρίνιαζα, τελικά! Μετέφερα πρόωρα την πραγματική μου κατάσταση. Αφού το έχω ξαναδεί το έργο. Χα, χα, χα...

Γιώτα Παπαδημακοπούλου on 22 Απριλίου 2014 στις 12:38 μ.μ. είπε...

@ Χρόνια πολλά και καλά Μαράκι! Αληθώς ο Κύριος! Υγεία, αγάπη, ευτυχία! :)

Δημοσίευση σχολίου

 

Giota's Diaries Copyright © 2009 Paper Girl is Designed by Ipietoon Sponsored by Online Business Journal