Παρασκευή 18 Απριλίου 2014

Η Λιάνα με το "Ξεπεσμένοι Άγγελοι" και το "Μη με ξεχάσεις"... και την αφεντιά μου...

Αναρτήθηκε από Γιώτα Παπαδημακοπούλου στις 10:00 π.μ.

Μπορεί οι συνθήκες να μην μας επέτρεπαν να συναντηθούμε όταν το θέλαμε, ωστόσο, με το Λιανάκι, τα καταφέραμε. Η συνάντηση πραγματοποιήθηκε, το καφεδάκι μας το ήπιαμε, οι υπογραφές και οι αφιερώσεις πέσανε όπως έπρεπε και φυσικά, δεν θα μπορούσαμε να μην απαθανατίσουμε τη στιγμή.

4 σχόλια on "Η Λιάνα με το "Ξεπεσμένοι Άγγελοι" και το "Μη με ξεχάσεις"... και την αφεντιά μου..."

Χρύσα είπε...

Κούκλες!!!!Λάμπετε... :D

Γιώτα Παπαδημακοπούλου on 19 Απριλίου 2014 στις 10:18 π.μ. είπε...

@ Ευχαριστούμε Χρύσα μου! :)
Υποθέτω πως αυτό είναι αποτέλεσμα του να περνάς όμορφα! ;)

Βιβλιοσημεία-Λιάνα Τζιμογιάννη on 29 Μαρτίου 2015 στις 4:21 μ.μ. είπε...

Από τότε... μέχρι σήμερα... αγάπησα την πένα σου κι αναμένω με αγωνία το καινούργιο σου... Αγαπώ το χαρακτήρα και τη δυναμική προσωπικότητά σου!!! Κοριτσάρα μου, μην αλλάξεις ποτέ και για κανέναν!!!!!!!!! <3 <3 <3

Γιώτα Παπαδημακοπούλου on 29 Μαρτίου 2015 στις 5:17 μ.μ. είπε...

@ Λιανάκι μου... τι να πω... Ένα ευχαριστώ θα ήταν πολύ λίγο! Η αγάπη είναι αμοιβαία, και ελπίζω να στο δείχνω όσο πιο συχνά μπορώ, με τρόπο αληθινό και άμεσο! Και όχι, είμαι αρκετά μεγάλο τέρας για να αλλάξω! :p
(Καλέ... είχα κάνει καθαρισμό στα δόντια μου, τότε; Τι λευκό Colgate είναι αυτό; Χα, χα, χα...)

Δημοσίευση σχολίου

 

Giota's Diaries Copyright © 2009 Paper Girl is Designed by Ipietoon Sponsored by Online Business Journal