Κυριακή 13 Απριλίου 2014

Η Δέσποινα Κουπριζά για το "Μη με ξεχάσεις"

Αναρτήθηκε από Γιώτα Παπαδημακοπούλου στις 9:47 μ.μ.
Η Δέσποινα Κουπριζά, διάβασε το "Μη με ξεχάσεις" και μου έστειλε προσωπικό μήνυμα στο Facebook:


""Μη με ξεχάσεις"... ένα βιβλίο γεμάτο αγάπη και αληθινά συναισθήματα που κάποιες φορές δυσκολεύεσαι να εκφράσεις σε κάποιον που αγαπάς μια ζωή! Ανατρεπτικό εκεί που δεν το περιμένεις... και φυσικά ένα μοναδικό happy end! Ένα μεγάλο μπράβο από εμένα και εύχομαι πάντα επιτυχίες! Σε αναμονή για το επόμενο..."

Δεσποινάκι... το μόνο που μπορώ να πω, είναι ένα μεγάλο και ειλικρινές ευχαριστώ. Ευχαριστώ που αγόρασες το βιβλίο μου, που το διάβασες και που είπες τόσο όμορφα λόγια γι' αυτό. Χαίρομαι που κατάφερε να σε κερδίσει και ελπίζω στο μέλλον να το καταφέρω και με άλλα μου βιβλία...

3 σχόλια on "Η Δέσποινα Κουπριζά για το "Μη με ξεχάσεις""

Δέσποινα είπε...

Πάντα επιτυχίες Γιώτα μου! <3<3<3

Χρύσα είπε...

Δέσποινα μπες και εσύ στο κλαμπ!!! :)

Γιώτα Παπαδημακοπούλου on 17 Απριλίου 2014 στις 8:38 μ.μ. είπε...

@ Δεσποινάκι μου, σ' ευχαριστώ για όλα! :)

@ Χρύσα, μην αφήσεις κανέναν έξω, εσύ! Χα, χα, χα... :P

Δημοσίευση σχολίου

 

Giota's Diaries Copyright © 2009 Paper Girl is Designed by Ipietoon Sponsored by Online Business Journal