Τρίτη 6 Μαΐου 2014

Οι "Ξεπεσμένοι Άγγελοι" στα 10 πιο ευπώλητα βιβλία ενηλίκων των βιβλιοπωλείων "Φλωράς" για το μήνα Απρίλιο

Αναρτήθηκε από Γιώτα Παπαδημακοπούλου στις 10:38 μ.μ.
Τι κι αν μετράνε ενάμιση χρόνο κυκλοφορίας, οι "Ξεπεσμένοι Άγγελοι", είναι στα 10 πιο ευπώλητα βιβλία ενηλίκων των βιβλιοπωλείων "Φλωράς", για το μήνα Απρίλιο!
Ευχαριστώ από καρδιάς τα βιβλιοπωλεία "Φλωράς" για τον επαγγελματισμό τους, αλλά και για την αγάπη και την ευγένειά τους και που αγκαλιάζουν εμάς τους δημιουργούς και τα έργα μας με τόση στοργή!


Για να επισκεφτείτε την επίσημη σελίδα των βιβλιοπωλείων "Φλωράς" στο Facebook ακολουθήστε στον παρακάτω σύνδεσμο:

6 σχόλια on "Οι "Ξεπεσμένοι Άγγελοι" στα 10 πιο ευπώλητα βιβλία ενηλίκων των βιβλιοπωλείων "Φλωράς" για το μήνα Απρίλιο"

BUTTERFLY on 7 Μαΐου 2014 στις 10:02 π.μ. είπε...

Ρε συ! Μπραβο! ΜΠΡΑΒΟ! χΙΛΙΑ ΜΠΡΑΒΟ! παντα επιτυχιες!

Γιώτα Παπαδημακοπούλου on 7 Μαΐου 2014 στις 3:45 μ.μ. είπε...

@ Σ' ευχαριστώ πολύ Χριστινάκι μου! ^_^
Και σε σένα εύχομαι τα καλύτερα, μέσα από την καρδιά μου! <3

Χρύσα είπε...

Πολλά,πολλά συγχαρητήρια Γιώτα μου!Και εις ανώτερα γιατί το αξίζεις και εσύ και τα υπέροχα βιβλία σου!!!Και ότι οι άγγελοι αγαπιούνται τόσο από τον κόσμο πάνω από έναν χρόνο μετά κάτι λέει!!!

Γιώτα Παπαδημακοπούλου on 7 Μαΐου 2014 στις 10:58 μ.μ. είπε...

@ Χρύσα μου, σ' ευχαριστώ από καρδιάς και να ξέρεις πως εκτιμώ απεριόριστα την αγάπη και την στήριξή σου, όλα αυταά τα χρόνια! <3

ΜΑΡΙΑ είπε...

ΠΟΛΛΑ ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ ΚΟΡΙΤΣΑΡΑ ΜΟΥ!!!ΤΟ ΑΞΙΖΕΙΣ ΚΑΙ ΜΕ ΤΟ ΠΑΡΑΠΑΝΩ!!!

Γιώτα Παπαδημακοπούλου on 12 Μαΐου 2014 στις 11:36 π.μ. είπε...

@ Σ' ευχαριστώ πολύ Μαράκι μου! Να 'σαι πάντα καλά και ό,τι καλύτερο! ^_^

Δημοσίευση σχολίου

 

Giota's Diaries Copyright © 2009 Paper Girl is Designed by Ipietoon Sponsored by Online Business Journal