Τρίτη 13 Μαΐου 2014

Η Ελισάβετ Δανηιλίδου για το "Μη με ξεχάσεις"

Αναρτήθηκε από Γιώτα Παπαδημακοπούλου στις 9:50 μ.μ.
Η Ελισάβετ Δανηιλίδου διάβασε το "Μη με ξεχάσεις" και μου έστειλε σε προσωπικό μήνυμα στο Facebook:


"Καλησπέρα, τώρα διάβασα το βιβλίο σας. Η αλήθεια είναι οτι ξεπέρασε κάθε προσδοκία μου, δεν το περίμενα. Ήταν τελειο! Σε κάποιες στιγμές αν μπορούσα να χατσουκίσω τον Ανρέα θα το έκανα. Σε κάποιες στιγμές συγκινήθηκα, βούρκωσα, γέλασα. Γενικά μου άρεσε, είναι ένα από τα πιο ωραία βιβλία που διαβασα τελευταία. Δεν το λέω από ευγένεια για να φανώ καλή. Επειδή μου αρέσει πολύ το διάβασμα είμαι απαιτητική και θέλω να με ικανοποιεί αυτό που διαβάζω. Ελπίζω να μην σας κούρασα με τη φλυαρία μου. Σε κάθε βιβλίο γίνομαι ένα με τους ήρωες. Εύχομαι πάντα επιτυχίες. Εγώ θα διαβάζω τα βιβλία σας."

Ελισάβετ μου, σ' ευχαριστώ πολύ για το όμορφο και συγκινητικό σχόλιο, αλλά και για την αγάπη με την οποία αγκάλιασες τον Ανδρέα μου και την ιστορία του!

2 σχόλια on "Η Ελισάβετ Δανηιλίδου για το "Μη με ξεχάσεις""

Χρύσα είπε...

Ένα αξιόλογο σχόλιο από μία αξιόλογη όπως φαίνεται αναγνώστρια!

Γιώτα Παπαδημακοπούλου on 19 Μαΐου 2014 στις 6:34 μ.μ. είπε...

@ Χρύσα μου, έτσι ακριβώς είναι!

Δημοσίευση σχολίου

 

Giota's Diaries Copyright © 2009 Paper Girl is Designed by Ipietoon Sponsored by Online Business Journal