Κυριακή 11 Μαΐου 2014

Οι "Ξεπεσμένοι Άγγελοι" στα προτεινόμενα του βιβλιοπωλείου "Φλωράς"

Αναρτήθηκε από Γιώτα Παπαδημακοπούλου στις 11:26 π.μ.
Τα βιβλιοπωλεία "Φλωράς" έχουν συμπεριλάβει το "Ξεπεσμένοι Άγγελοι" στα προτεινόμενα βιβλία τους και θέλω να τους ευχαριστήσω θερμά για την τιμή αυτή.


Για να επισκεφτείτε την σελίδα του βιβλιοπωλείο ακολουθήστε τον σύνδεσμο:
http://www.florasfun.gr/store/comersus_index.asp

4 σχόλια on "Οι "Ξεπεσμένοι Άγγελοι" στα προτεινόμενα του βιβλιοπωλείου "Φλωράς""

Χρύσα είπε...

Αγαπάμε τους αγγέλους σου,αγαπάμε τον Ανδρέα,αγαπάμε και εσένα και κάθε επιτυχία την αξίζεις!!! <3

ΜΑΡΙΑ είπε...

ΠΑΝΤΑ ΕΠΙΤΥΧΙΕΣ ΓΙΩΤΑ ΜΟΥ!!!ΚΑΙ ΕΙΣ ΑΝΩΤΕΡΑ!!!

Γιώτα Παπαδημακοπούλου on 19 Μαΐου 2014 στις 6:24 μ.μ. είπε...

@ Χρύσα μου, είμαι μουλάρα, αλλά τώρα είδα το μήνυμα! :(
Κι εγώ αγαπώ εσάς και σας ευχαριστώ μέσα από την καρδιά μου! <3

Γιώτα Παπαδημακοπούλου on 19 Μαΐου 2014 στις 6:25 μ.μ. είπε...

@ Σ' ευχαριστώ Μαράκι μου! Μακάρι να μας έχει ο Θεός καλά, να πάμε ακόμα πιο ψηλά! :)

Δημοσίευση σχολίου

 

Giota's Diaries Copyright © 2009 Paper Girl is Designed by Ipietoon Sponsored by Online Business Journal