Τρίτη 27 Μαΐου 2014

Η Νίκη Παξιμαδά για το "Μη με ξεχάσεις"

Αναρτήθηκε από Γιώτα Παπαδημακοπούλου στις 9:48 μ.μ.
Η Νίκη Παξιμαδά διάβασε το "Μη με ξεχάσεις" και μου έστειλε σε προσωπικό μήνυμα στο Facebook την άποψή της:


"Καλησπέρα Γιώτα μου! Λοιπόν σήμερα τελείωσα το βιβλίο σου!! Δεν ξέρω πως να περιγράψω τα συναισθήματα που μου γέννησε η ανάγνωση του βιβλίου... Ξετρελάθηκα!!! Η ιστορία, οι χαρακτήρες, η πλοκή... όλα μα όλα ήταν τέλεια!!! Το "ρούφηξα μονορούφι"!!! Από εδώ και πέρα να ξέρεις είμαι ΦΑΝΑΤΙΚΗ αναγνώστρια σου!!! Σειρά έχουν οι "Ξεπεσμένοι Άγγελοι" τώρα! Εύχομαι μέσα από την καρδιά μου να είσαι γερή δυνατή και με έμπνευση και να μας χαρίζεις τέτοια μοναδικά βιβλία!"

Νίκη μου... σ' ευχαριστώ μέσα από την καρδιά μου για τα καλά σου λόγια και χαίρομαι που αγάπησες τόσο πολύ το βιβλίο μου! Ελπίζω κι εύχομαι να αγαπήσεις εξίσου και τους "Αγγέλους" μου!

2 σχόλια on "Η Νίκη Παξιμαδά για το "Μη με ξεχάσεις""

Χρύσα είπε...

Να μην εύχεσαι....να είσαι βέβαιη πως θα αγαπήσει και τους Αγγέλους γιατί το αξίζουν!!!

Γιώτα Παπαδημακοπούλου on 4 Ιουνίου 2014 στις 6:14 μ.μ. είπε...

@ Χρύσα μου, σ' ευχαριστώ πολύ και μακάρι! <3

Δημοσίευση σχολίου

 

Giota's Diaries Copyright © 2009 Paper Girl is Designed by Ipietoon Sponsored by Online Business Journal