Δευτέρα 26 Μαΐου 2014

Spring Lovers Tag

Αναρτήθηκε από Γιώτα Παπαδημακοπούλου στις 3:26 μ.μ.
Η Butterfly με προσκάλεσε σε ένα νέο παιχνιδάκι και μπορεί να είμαι κλασσική μουλάρα και να άργησα να λάβω μέρος, αλλά κάλλιο αργά παρά ποτέ. Σ' ευχαριστώ αγάπη και για να ξεκινήσουμε...


Οι κανόνες είναι οι εξής:
  1. Αναφέρουμε το άτομο που μας έκανε tag.
  2. Απαντάμε στις ερωτήσεις που μας δόθηκαν και στο τέλος προσθέτουμε τρεις δικές μας.
  3. Κάνουμε tag κι άλλες bloggers.
  4. Τις ενημερώνουμε σχετικά.
Περιττό να αναφέρω πως επειδή η άνοιξη μας άφησε χρόνους, δεν θα προσκαλέσω άλλους!

Ερωτήσεις:

Ποιο είναι το αγαπημένο σου σχέδιο στα νύχια για την άνοιξη;
Βάφω τα νύχια μου τόσο σπάνια που δεν έχω αγαπημένο σχέδιο. Αν κι εφόσον αποφασίσω να τα φτιάξω, αρκούμαι σε ένα κλασσικό γαλλικό.

Ποιο χρώμα κραγιόν θεωρείς must για την άνοιξη;
Γενικά προτιμώ τις παστέλ αποχρώσεις και κυρίως σε lip gloss μορφή.

Ποιο χρώμα σε "εμπνέει" την άνοιξη;
Τα ανοιχτά χρώματα όπως λαχανί, κίτρινο, ροζ και λευκό.

Αγαπημένο outfit για την άνοιξη;
Τζιν παντελόνια και ανάλαφρα πουκάμισα.

Αγαπημένο ανοιξιάτικο αξεσουάρ;
Μαντήλια για το λαιμό σε ανοιχτόχρωμες αποχρώσεις.

Αγαπημένο ανοιξιάτικο φρούτο;
Φράουλες.

Ποια μυρωδιά σου θυμίζει άνοιξη;
Των δέντρων, ό,τι είδος κι αν είναι. Αυτή την εποχή, μυρίζει φύση παντού, ακόμα και στην Αθήνα.

Ποιο είναι το αγαπημένο σου βερνίκι νυχιών γι' αυτή την εποχή;
Νομίζω πως η πρώτη μου απάντηση καλύπτει και αυτήν εδώ.

Ποιο είναι το αγαπημένο σου λουλούδι;
Γαρδένια, γιασεμί και νυχτολούλουδο.

Τι συναισθήματα σε γεμίζει η άνοιξη;
Αισιοδοξία και καλή διάθεση, αν και οι αλλεργίες με ταλαιπωρούν σε πολλαπλά επίπεδα.

Την άνοιξη κάνεις κάτι που δεν κάνεις τους υπόλοιπους μήνες;
Περπατάω περισσότερο και μου αρέσει να κάνω βόλτες στο κέντρο της πόλης απολαμβάνοντας τον ήλιο.

Ποιο άρωμα βάζεις την άνοιξη;
Το "Rush" του Gucci, αν και είναι ένα άρωμα που φοράω όλες τις εποχές. Απλά, την συγκεκριμένη, νομίζω πως είναι πιο ταιριαστό.

Πες μου κάτι που νιώθεις την επιθυμία να το αγοράσεις αμέσως μόλις μπει η άνοιξη!
Καινούργια ρούχα σε έντονα χρώματα και σε ανάλαφρα υφάσματα.

Υπάρχει κάτι που σε αγχώνει με τον ερχομό της άνοιξης;
Τίποτα που να μην με αγχώνει όλο τον υπόλοιπο χρόνο.

3 λέξεις που δηλώνουν τα συναισθήματα σου για την άνοιξη!
Ελευθερία, αισιοδοξία και όρεξη για νέα πράγματα.

Και πάμε στις ερωτήσεις της Πεταλουδίτσας μας...

Αγαπημένος ανοιξιάτικος προορισμός για μικρές ή μεγάλες αποδράσεις;
Το Ναύπλιο... όλες τις εποχές, το αγαπώ!

Αγαπημένη ανοιξιάτικη ασχολία για τις ελεύθερες ώρες; 
Αυτή που είναι και τον υπόλοιπο χρόνο... το διάβασμα.

Με ποιον ή ποιους προτιμάς να περνάς τα απογεύματα και τα Σαββατοκύριακα της άνοιξης και γιατί;
Με την οικογένειά μου, τον άντρα μου και το γιο μου. Ο καιρός είναι ευνοϊκός για βόλτες και ιδανικός για να βγαίνουμε με τον μικρό μας πρίγκιπα εκτός σπιτιού, κάνοντας ότι δεν μπορούμε τον υπόλοιπο χρόνο.

4 σχόλια on "Spring Lovers Tag"

BUTTERFLY on 26 Μαΐου 2014 στις 3:51 μ.μ. είπε...

Kαλλιο αργα παρα ποτε! Ευχαριστω Γιωτουλα! Φιλακια!

Γιώτα Παπαδημακοπούλου on 26 Μαΐου 2014 στις 5:32 μ.μ. είπε...

@ Εγώ ευχαριστώ Χριστινάκι μου! Και συγνώμη που άργησα! Φιλιά πολλά! <3

Χρύσα είπε...

Γιώτα μου το ξέρουμε πως δεν είσαι συμβατική απλά μας το επιβεβαίωσες ακόμα μία φορά!Χαχαχα!!!

Γιώτα Παπαδημακοπούλου on 29 Μαΐου 2014 στις 9:54 π.μ. είπε...

@ Χρύσα, αφού με ξέρεις! Είμαι σπαστικιά! Πρέπει να πηγαίνω κόντρα στο συμβατικό ρεύμα. Χα, χα, χα...

Δημοσίευση σχολίου

 

Giota's Diaries Copyright © 2009 Paper Girl is Designed by Ipietoon Sponsored by Online Business Journal