Τρίτη 16 Ιουνίου 2015

Η Σταυρούλα Σπυρέλη έγραψε για το "Όταν ξέρεις ν' αγαπάς" στο blog "Βιβλίο της παρέας"

Αναρτήθηκε από Γιώτα Παπαδημακοπούλου στις 11:42 μ.μ.
Η Σταυρούλα Σπυρέλη διάβασε το "Όταν ξέρεις ν' αγαπάς" και έγραψε στο blog "Βιβλίο της παρέας":


"Μόλις τελείωσα το βιβλίο της Γιώτας Παπαδημακοπούλου, "Όταν ξέρεις να αγαπάς". Όταν το πήρα στα χέρια μου και ξεκίνησα να το διαβάσω δεν μπορούσα να το αφήσω. Το βιβλίο θίγει ένα θέμα που πραγματικά δεν το είχα σκεφτεί ποτέ ούτε το είχα συναντήσει σε κάποιο άλλο βιβλίο... δεν θα αποκαλύψω κάτι αλλά νομίζω ότι αξίζει να το διαβάσει κάποιος!!! Σαν μαμά δυο κοριτσιών με προβλημάτισε αλλά παράλληλα μου άνοιξε τα μάτια. Όλοι θέλουμε το καλύτερο για τα παιδιά μας αλλά πάνω απ' όλα να είναι ευτυχισμένα. Ευχαριστώ την Γιώτα όχι μόνο επειδή με ταξίδεψε με το βιβλίο της αλλά γιατί μου έδειξε ότι όταν υπάρχει αγάπη, πραγματική αγάπη, μπορούμε να ξεπεράσουμε όλα τα εμπόδια!!!!
"Η Ιόλη και ο Στέφανος, με άλλαξαν! Το ίδιο ελπίζω να κάνουν και σε εσάς... ""

Σταυρούλα μου, γλυκιά... σ' ευχαριστώ τόσο, μα τόσο πολύ! Χαίρομαι που σου άρεσε το βιβλίο μου μα πάνω απ' όλα, χαίρομαι που η ιστορία αυτή κατάφερε να μιλήσει στην καρδιά σου, όσο μιλάει και στη δική μου. Σ' ευχαριστώ για τα τόσο όμορφα λόγια σου, και νιώθω ευλογημένη που κατάφερα να σε κάνω να σκεφτείς πράγματα που δεν είχες σκεφτεί, γιατί αυτός ήταν ο σκοπός μου. Μακάρι να 'μαστε πάντα καλά, να αγαπάμε και να το δείχνουμε με χίλιους τρόπους.

Για να επισκεφτείτε το blog ακολουθήστε τον σύνδεσμο:

2 σχόλια on "Η Σταυρούλα Σπυρέλη έγραψε για το "Όταν ξέρεις ν' αγαπάς" στο blog "Βιβλίο της παρέας""

BUTTERFLY on 17 Ιουνίου 2015 στις 2:22 μ.μ. είπε...

Καλε ποτε βγηκε; Καλοταξιδο να ειναι! Τι υπεροχο εξωφυλλο!

Γιώτα Παπαδημακοπούλου on 21 Ιουνίου 2015 στις 2:45 μ.μ. είπε...

@ Χριστινάκι μου, πριν από μερικές μέρες! :)
Σ' ευχαριστώ πολύ και αντεύχομαι τα καλύτερα! <3

Δημοσίευση σχολίου

 

Giota's Diaries Copyright © 2009 Paper Girl is Designed by Ipietoon Sponsored by Online Business Journal