Δευτέρα 8 Ιουνίου 2015

Παρουσίαση του "Όταν ξέρεις ν' αγαπάς" στα Χανιά

Αναρτήθηκε από Γιώτα Παπαδημακοπούλου στις 11:54 μ.μ.

Μετά την Αθήνα, σειρά έχει η υπέροχη Κρήτη και τα ονειρεμένα Χανιά, που έχω χρόνια να επισκεφτώ και που λαχταρώ να βρεθώ και πάλι στα χώματά τους.

Tην Πέμπτη, 11 Ιουνίου 2015 και ώρα 20.00μ.μ., λοιπόν, η Γιώτα Παπαδημακοπούλου θα βρεθώ για μια μοναδική παρουσίαση του νέου μου βιβλίου με τίτλο, "Όταν ξέρεις ν' αγαπάς", στο βιβλιοπωλείο Librairie (Ανδρέα Παπανδρέου 75).

Μαζί μου, ο αγαπημένος συγγραφέας Πολυχρόνης Κουτσάκης, που θα μιλήσει για το βιβλίο μου και θα έχουμε μια όμορφη συζήτηση.

Η παρουσία σας θα μας τιμήσει ιδιαίτερα!

2 σχόλια on "Παρουσίαση του "Όταν ξέρεις ν' αγαπάς" στα Χανιά"

Χρύσα είπε...

Καλή επιτυχία Γιώτα μου!Είμαι βέβαιη πως θα σκίσεις!Καλοτάξιδο και πάλι!

Γιώτα Παπαδημακοπούλου on 14 Ιουνίου 2015 στις 2:23 μ.μ. είπε...

@ Χρύσα μου, σ' ευχαριστώ, έστω και καθυστερημένα. Ήταν όλα υπέροχα! <3

Δημοσίευση σχολίου

 

Giota's Diaries Copyright © 2009 Paper Girl is Designed by Ipietoon Sponsored by Online Business Journal