Σάββατο 13 Ιουνίου 2015

Το video της πρώτης επίσημης παρουσίασης του "Όταν ξέρεις ν' αγαπάς"

Αναρτήθηκε από Γιώτα Παπαδημακοπούλου στις 1:09 π.μ.

Ήταν μια υπέροχη, μαγική βραδιά... Και για όσους δεν μπορούσαν να είναι μαζί μας, ένα βίντεο που περιέχει μερικές από τις πιο σημαντικές στιγμές της βραδιάς της παρουσίασης του 3ου μου βιβλίου, "Όταν ξέρεις ν' αγαπάς".
Ευχαριστώ το Μικροσινεμά για την τιμή που μας έκανε να είναι εκεί και να απαθανατίσει τόσο όμορφους ανθρώπους, και τόσο όμορφα λόγια, δημιουργώντας αυτό το εκπληκτικό αποτέλεσμα.
Για ακόμα μία φορά, ευχαριστώ τις Βασιλική Λεβεντάκη​, Αργυρώ Μουντάκη​ και Αμάντα Σοφιανοπούλου​ για την παρουσία τους δίπλα μου, αλλά και τον Ζακ Κωστόπουλο που αν και "απών" ήταν εκεί με τον δικό του μοναδικό τρόπο.
Ευχαριστώ θερμά όλους τους φίλους ομότεχνους που ήταν κοντά μου και να ξέρετε πως εκτιμώ την στήριξή σας απεριόριστα.
Ευχαριστώ ιδιαιτέρως τους Κατερίνα Σωπύλη​, Στέλιο Στυλιανού​, Νατάσα Γκουτζικίδου, Δήμητρα Ιωάννου​ και Κάκια Ξύδη​ για τα τόσο ωραία πράγματα που είπαν για μένα -και αποτέλεσαν μια ευχάριστη και συγκινητική στιγμή ενώ παρακολουθούσα το video για πρώτη φορά.
Ευχαριστώ όλους εκείνους που βρέθηκαν κοντά μου για να με στηρίξουν και να με τιμήσουν με την παρουσία τους. Ο καθένας από εσάς και όλοι εσείς μαζί, είστε μοναδικοί, και έχετε μια θέση στην καρδιά μου. Αυτές οι μικρές στιγμές γίνονται μοναδικές και μεγάλες χάρη στη δική σας συμμετοχή, που φέτος ήταν μεγαλύτερη και πιο συγκινητική από κάθε άλλη φορά. Ευχαριστώ τους φίλους, τους αναγνώστες, τους διαχειριστές ομάδων, όλους εκείνους που προσέφεραν λίγη αγάπη, ένα χαμόγελο, ένα δάκρυ... Σας ευχαριστώ, μέσα από την καρδιά μου!
Τέλος, ευχαριστώ τον κύριο Βασίλη Χατζηιακώβου​ που ήταν μοναδικός, όπως πάντα, και το Polis Art Cafe​ που είναι πάντα ζεστό, φιλόξενο, και μας υποδέχεται με τον καλύτερο δυνατό τρόπο.
Σας αγαπώ, όλους... απλά... 


2 σχόλια on "Το video της πρώτης επίσημης παρουσίασης του "Όταν ξέρεις ν' αγαπάς""

Χρύσα είπε...

Μπράβο Γιωτάκι μου!Όλα φαίνονται υπέροχα και εσύ λάμπεις!Πάντα επιτυχίες!

Γιώτα Παπαδημακοπούλου on 17 Ιουνίου 2015 στις 1:35 π.μ. είπε...

@ Σ' ευχαριστώ πολύ, Χρύσα μου! Ήταν πράγματι μια υπέροχη βραδιά που την απόλαυσα στο έπακρο! <3

Δημοσίευση σχολίου

 

Giota's Diaries Copyright © 2009 Paper Girl is Designed by Ipietoon Sponsored by Online Business Journal