Τρίτη 23 Ιουνίου 2015

Η Άννα Πατέρα για το "Όταν ξέρεις ν' αγαπάς"

Αναρτήθηκε από Γιώτα Παπαδημακοπούλου στις 10:30 μ.μ.
Η Άννα Πατέρα διάβασε το "Όταν ξέρεις ν' αγαπάς" και έγραψε στο Goodreads:


"Όταν ξέρεις ν' αγαπάς: ένα βιβλίο που μίλησε κατευθείαν στην καρδιά μου. Γιατί όταν ξέρεις ν' αγαπάς... το άλλο σου μισό, το παιδί σου, το γονιό σου,το φίλο σου αφήνεις στην άκρη τα πρέπει, τα μη, τα δήθεν, ακούς μόνο την καρδιά σου και παίρνεις αποφάσεις καρδιάς που καθορίζουν τη ζωή σου και όσων αγαπάς!!!! Το λάτρεψα!!!!" 

Άννα μου, χαίρομαι πάρα πολύ που το βιβλίο μου κατάφερε να σου δημιουργήσει τόσο όμορφα και έντονα συναισθήματα. Γιατί, το πραγματικό νόημα της ζωής, βρίσκεται στην αγάπη, και αν το συνειδητοποιήσουμε, τότε μπορούμε να γίνουμε καλύτεροι! Σ' ευχαριστώ για όσα είπες, όσα ένιωσες, και που για μια ακόμα φορά με στήριξες!

2 σχόλια on "Η Άννα Πατέρα για το "Όταν ξέρεις ν' αγαπάς""

Anna Patera είπε...

Εγώ σ'ευχαριστώ για όλα όσα μ'έκανες να νιώσω.

Γιώτα Παπαδημακοπούλου on 6 Ιουλίου 2015 στις 1:02 μ.μ. είπε...

@ Άννα μου... τι να πω... ^_^ <3

Δημοσίευση σχολίου

 

Giota's Diaries Copyright © 2009 Paper Girl is Designed by Ipietoon Sponsored by Online Business Journal