Πέμπτη 18 Ιουνίου 2015

Το "Oasis Cafe" διαβάζει "Όταν ξέρεις ν' αγαπάς"

Αναρτήθηκε από Γιώτα Παπαδημακοπούλου στις 10:00 π.μ.
Το ξέρω πως έχω απίθανους φίλους, το ξέρω πως με στηρίζουν, αν και με τόση προώθηση που μου κάνουν, έχω αρχίσει να πιστεύω πως θα μου ζητήσουν ποσοστά, αλλά λογικά μετά από εκατό χρόνια φιλίας και ανοχής δεν θα το κάνουν. Το "Oasis Cafe", λοιπόν, διαβάζει σύσσωμο το "Όταν ξέρεις ν' αγαπάς", και τα φιλαράκια μου απαθανατίζουν τις στιγμές αυτές μέσω υπέροχων φωτογραφιών.


 Από τον Νίκο...


Από τον Ντίνο...

2 σχόλια on "Το "Oasis Cafe" διαβάζει "Όταν ξέρεις ν' αγαπάς""

Χρύσα είπε...

Υπέροχες!!!Ειδικά η δεύτερη είναι εκπλήκτική!!!

Γιώτα Παπαδημακοπούλου on 10 Ιουλίου 2015 στις 7:04 μ.μ. είπε...

@ Χρύσα μου, κι εγώ τρελάθηκα όταν την είδα! ^_^ <3

Δημοσίευση σχολίου

 

Giota's Diaries Copyright © 2009 Paper Girl is Designed by Ipietoon Sponsored by Online Business Journal