Παρασκευή 19 Ιουνίου 2015

Σκέψεις για την παρουσίαση του "Όταν ξέρεις ν' αγαπάς" στο Βύρωνα

Αναρτήθηκε από Γιώτα Παπαδημακοπούλου στις 4:35 μ.μ.

Χθες βράδυ έλαβε χώρα μία πολύ όμορφη και ζεστή παρουσίαση για το "Όταν ξέρεις ν' αγαπάς", η 3η κατά σειρά, στο βιβλιοπωλείο "Η Γωνιά του Βιβλίου" στο Βύρωνα, το οποίο ευχαριστώ θερμά για την φιλοξενία και την αγάπη που μου έδειξαν. Για μία ακόμη φορά, απέδειξαν πως τα συνοικιακά βιβλιοπωλεία στηρίζουν το βιβλίο επειδή το αγαπάνε, και όχι επειδή στοχεύουν στο κέρδος, κάτι που για μένα είναι πολύ σημαντικό και μου θύμισε γιατί τα προτιμώ -ως καταναλώτρια- από τα μεγάλα πολυκαστήματα που είναι ψυχρά κι απρόσωπα.
Ευχαριστώ όλους εκείνους που αψήφησαν τον καιρό και που κατάφεραν να ξεκλέψουν λίγο χρόνο για να βρεθούνε κοντά μας. Η κουβεντούλα μας ήταν υπέροχη και την ευχαριστήθηκα απεριόριστα, αφού αποδείχτηκε και πάλι πως παρά την "δυσκολία" του θέματος του βιβλίου μου, ο κόσμος την αγκαλιάζει με κατανόηση, αγάπη και πραγματικό ενδιαφέρον κι ενθουσιασμό.
Και η πιο συγκινητική στιγμή της βραδιάς... η παρουσία ενός γείτονα μαγαζάτορα -μιας κάποιας ηλικίας-, που ήρθε στην παρουσίασή μας, ακόμα δακρυσμένος όπως δήλωσε ο ίδιος, και βαθιά συγκινημένος από το βιβλίο μου, που αν και ξεκίνησε να το διαβάζει μόλις σήμερα, είχε φτάσει κιόλας στην 355 σελίδα και ανυπομονούσε να το συνεχίσει. Ήταν η απόδειξη πως η λογοτεχνία δεν κοιτάζει ηλικία ούτε φύλο, και πως μια ιστορία μπορεί να μιλήσει στην καρδιά μας όποιοι κι αν είμαστε, ό,τι κι αν κάνουμε στη ζωή μας.

4 σχόλια on "Σκέψεις για την παρουσίαση του "Όταν ξέρεις ν' αγαπάς" στο Βύρωνα"

Evgenia Kolokouri είπε...

Θα πρεπει να ηταν πολυ ομορφα γιωτα μου!!! Ποτε ειναι η επομενη παρουσιαση??

Χρύσα είπε...

Πάντα επιτυχίες Γιωτάκι μου γιατί το αξίζεις και εσύ και το υπέροχο βιβλίο σου!

Γιώτα Παπαδημακοπούλου on 10 Ιουλίου 2015 στις 7:06 μ.μ. είπε...

@ Ευγενία μου, πράγματι ήταν πολύ όμορφα! Είχα πάει Πειραιά, στην Έκθεση, και τώρα πάλι από Φθινόπωρο! :)

Γιώτα Παπαδημακοπούλου on 10 Ιουλίου 2015 στις 7:06 μ.μ. είπε...

@ Να 'σαι καλά, Χρύσα μου! Σ' ευχαριστώ πολύ, πολύ! :)

Δημοσίευση σχολίου

 

Giota's Diaries Copyright © 2009 Paper Girl is Designed by Ipietoon Sponsored by Online Business Journal