Παρασκευή 5 Ιουνίου 2015

Παραλάβαμε τα πρώτα αντίτυπα του "Όταν ξέρεις ν' αγαπάς"

Αναρτήθηκε από Γιώτα Παπαδημακοπούλου στις 12:45 μ.μ.

Κάτι τέτοιες στιγμές, είναι μαγικές... Και θέλω, για πολλοστή φορά, να ευχαριστήσω τον Σάββα Προβατίδη, όχι μόνο επειδή μου έδωσε κάποτε μια ευκαιρία, αλλά επειδή συνεχίζει να στηρίζει αυτό που θέλω να κάνω χωρίς να λογοκρίνει. Ευχαριστώ την Ελίνα Μιαούλη γιατί είναι η καλύτερη επιμελήτρια που θα μπορούσα να έχω και τα μηνύματά της πάντα με κάνουν να κλαίω, αλλά και την Θάλεια Κεφαλίδου που μου έφτιαξε το καλύτερό μου εξώφυλλο! Ελπίζω και εύχομαι, ο Στέφανος και η Ιόλη μου να καταφέρουν να αγγίξουν τις καρδιές σας...

1 σχόλια on "Παραλάβαμε τα πρώτα αντίτυπα του "Όταν ξέρεις ν' αγαπάς""

BUTTERFLY on 8 Ιουνίου 2015 στις 11:14 π.μ. είπε...

Συγχαρητηρια και καλοταξιδο να ειναι και αυτο το βιβλιο σου!

Δημοσίευση σχολίου

 

Giota's Diaries Copyright © 2009 Paper Girl is Designed by Ipietoon Sponsored by Online Business Journal